DIENASGRĀMATAS

 

Dienasgrāmatas » ATGŪSTI ĶERMEŅA FORMU PĒC DZEMDĪBĀM!

Daina Streļča

Apskatīt profilu | Parādīt lietotāja D-Grāmatas

ATGŪSTI ĶERMEŅA FORMU PĒC DZEMDĪBĀM!
ATGŪSTI ĶERMEŅA FORMU PĒC DZEMDĪBĀM!
 
Dažas jaunās māmiņas ,kas pēc grūtniecības un dzemdībām savā iepriekšējā formā atgriežas ļoti ātri un dažkārt pat neko īsti nedarot.Tomēr citām šis ir sāpīgs jautājums .Tāpēc šoreiz par dažādām procedūrām ,kas var palīdzēt uzlabot galvenās pēcdzemdību problēmzonas.
Grūtniecības laikā ikvienas sievietes ķermenis piedzīvo būtiskas izmaiņas:āda uz vēdera izstaipās un zaudē elastību ,parādās rezerves tauku slānītis,kas paredzēts mazuļa drošībai un siltumam
Grūtniecības laikā vēdera muskuļi pakļauti dzemdes augšanai,tāpēc ties stiepjas , no vēdera viduslīnijas pārvietojoties uz malām,kur tie parasti sataustāmi apmēram divus mēnešus pēc dzemdībām,ja bijušas dabīgas dzemdības.Ja 2 mēnešus pēc dzemdībām šāds muskuļu stāvoklis saglabājas ,tad daļēji ar to var tikt galā,izmantojot fiziskos vingrinājumus.Aktīva vingrošana ,vēderpreses vingrinājumi,smagumu nešana šajā periodā na ieteicam.Vislabāk sākt ar vieglu treniņu,elpošanas vingrinājumi ar vēderu:ieelpas laikā piepūst vēderu,izelpas laikā maksimāli ievelc.Atkāto 10-15 reizes.To var darīt no pirmās dzemdību dienas ja bijušas dabīgas dzemdības.Ķiezargrieziena gadījumā fiziskas slodze iespējama ne ātrāk kā trīs mēnešus pēc dzemdībām. Otrajā, trešajā dienā pēc dzemdībām vingrojumiem jau var pievienot vēdera muskuļu treniņu. Trenējot vēdera muskuļus, rokas jātur sakrustotas pāri vēderam, pie katras ķermeņa augšdaļas atcelšanas velkot rokas kopā. Pirmajās trīs dienās iesaka vingrot tikai guļus.
Lielākas fiziskas aktivitātes var sākt pēc diviem mēnešiem. Tomēr nedrīkst uzreiz sākt ar aerobiku, jo palēcieni un pārāk liela slodze var pārtraukt piena veidošanos, veicināt noslīdējumu un nesaturēšanas rašanos. Pēc deviņiem mēnešiem var, bet līdz tam organisms vēl nav pietiekami atjaunojies. Arī nodarbības ūdenī drīkst atsākt ne ātrāk, kā pēc diviem mēnešiem.
Ø  Samazināties dzemdes muskuļie var palīdzēt Pēcdzemdību josta,kas vēderu ievelk it kā uz iekšu,kā rezultātā rodas spiediens uz muskuļiem.Lielāks efekts no šādas jostas ,ja to sāk nēsāt jau pirms dzemdībām.Pēcdzemdību jostai ir jēga ja to lieto no pēdējā grūtniecības mēneša līdz pat diviem mēnešiem pēc dzemdībām.Šāda veida josta palīdz atjaunot figūru un sāpes mugurā.
 
Dažādas masāžas ķermeņa formas atgūšanai pēc dzemdībām.
 
·         Vakuummasāža - tai ir iedarbība taukaudu šķelšanā un ādas tonusa uzlabošanai.  Tās pamatā ir metode, kas balstīta uz ādas receptoru kairinājumu ar retinātu gaisu jeb vakuumu. Vakuummasāžas rezultātā uzlabojas asinsrite un limfas tece, notiek mehāniska tauku šūnu šķelšana, aktivizējas ādas elpošana, vielmaiņa un vielmaiņas procesa galaproduktu jeb šlakvielu izvadīšana no organisma. Samazinoties tauku šūnu apjomam, āda kļūst gluda un stingra, paaugstinās tās tonuss un elastība.
·         Limfodrenāžas masāžas pamatā  ir limfas stimulācija un tā var būt gan manuāla,gan mehāniska.Tā īpaši spēcīgi aktivizē limfmezglu darbību un paātrina limfas atteci.Manuālā limfodrenāžas masāža ir maiga .Šo masāžu vislabāk izmantot kursu veidā.
·         Anticelulīta masāža -lieliski noder ķermeņa aprišu veidošanai . Šī  masāža uzlabo ādas un zemādas taukaudu stāvokli, padara gurnu un gūžas muskuļus tvirtākus, stimulē asinsriti, veicina skābekļa iekļūšanu audos un vielmaiņas galaproduktu, toksīnu izdalīšanu, veicinot organisma pašatjaunošanos
·                 Skulpturējošā vakuummasāža ar B-flexy - Masāžas pamatā ir divi iedarbības spēki: vakuuma un mehāniskais. Iedarbības principa pamatā ir iedarbība uz visiem dermas līmeņiem.
Darba laikā vakuuma izlāde izveido kroku, vakuums uzlabo mikrocirkulāciju un palielina apmaiņas procesu līmeni ādas slānī. Tiek stimulēta venozā rite, samazinās tūska, no ādas aktīvi tiek izdalītas pārstrādātas vielas (metabolisma produkti), ādas šūnas labāk tiek piesātinātas ar barojošām vielām un skābekli.
 
 
·                     Pirts procedūras .Pitrs procedūras stimulē asinriti .limfas atteci ,lieliski iedarbojas uz ādu ,zemādas tauciņu slāni un muskuļiem .
·                     Mājas apstākļos protams katra māmiņa var arī taisīt kontrastdušas,kuru rezultātā tiek stimulēta asinsrite ,organisms tiek tonizēts un no tā izvadās toksīni ,kas arī uzlabo ķermeņa tonusu.Kā arī mājas apstākļos var izmantot aplikācijas ar māliem vai dūņām ,ko protams var kombinēt kopā ar kādu no masāžām vai vingrošana ,kas radīs pamanāmāku rezultātu un ātrāku ķermeņa tonusa uzlabošanos.
 
 
Ja sieviete pirms grūtniecības ir rūpējusies par savu ķermeņi ,atgūt formu viņai būs daudz vieglāk.
 
 
Veselības centrs Medeors pluss fizioterapeiti sniegs Jums konsultācijas par pareizu vingrošanu pēc dzemdībām un ieteiks kādu no masāžas veidiem ,lai ātrāk atgūtu savu ķermeņa formu un labāk justies pēc dzemdībām .
Piesaki savu vīzīti : Veselības centrs Medeors pluss
                                   Raiņa bulvāris 27,Rīga
                                  Tel.nr. +371 26176608 / 67226062
                                          www.fizioterapijapluss.lv
                                         e-pasts:medeors@gmail.com 


Lai pievienotu komentāru, jāielogojas:

Pirmo reizi ielogojieties ar draugiem.lv pasi, Tev tiks izveidots lietotāja profils.

 

LAPAS KARTE