Jaunā LEGO® kampaņa vēro, kā bērni visā pasaulē pārbūvē svētkus
Jauna, rotaļīga LEGO Group svētku kampaņa pauž prieku par ikdienas burvību, ko bērniem sniedz LEGO® spēles. Kampaņā redzams, kā ģimenes pulcējas kopā un piedalās priekpilnos un jautros notikumos, ko rada un piedzīvo bērni, kas pēta, būvē, izjauc un pārbūvē, izmantojot LEGO izstrādājumus.
LEGO sistēma jau ilgus gadus ir bijusi nepārspējama platforma radošām izpausmēm un radošai problēmu risināšanai. Bērni var uzbūvēt visu, ko vien viņi var iztēloties, pēc tam to visu izjaukt un veidot jaunu stāstu, attīstot radošu pašapziņu, izturību un pacietību, par ko deviņi no desmit vecākiem saka, ka vēlāk tas palīdzēs viņu bērniem kļūt par veiksmīgiem cilvēkiem [1].
Rotaļīgā stāsta līnija ir izveidota kā unikāla jauna ‘What a Wonderful World’ versija, kas ir īpaši radīta, lai rosinātu bērnu optimistisko skatījumu uz pasauli
Jaunais radošums ir daļa no uzņēmuma zīmola kampaņas "Rebuild
the World” (Pārbūvē pasauli). Tas ir ceļojums ar fantastiskiem
piedzīvojumiem, ko rada ģimenes, kas kopīgi būvē un rotaļājas
pasaulē, ko var radīt tikai LEGO spēles. Katrs stāsts, dzīvnieks un
transporta līdzeklis ir priekpilni bērna radošuma svētki, kuru
pamatā ir pašreizējie LEGO izstrādājumi: princešu bruņinieki
nomierina pūķus, astronauti svin savienību ar dinozauriem un
gigantiskām vistām, bet Star Wars™ AT-AT™ karagājiena dalībnieki
pusceļā dodas ieturēt diendusu.
Rotaļīgā stāsta līnija ir izveidota kā unikāla jauna ‘What a
Wonderful World’ versija, kas ir īpaši radīta, lai rosinātu bērnu
optimistisko skatījumu uz pasauli. Instrumentālais skanējums tika
ierakstīts kopā ar Prāgas Filharmonijas orķestri.
Turklāt, visiem kopīgi izpētot un būvējot LEGO, ģimenes varēs
noklausīties savu iemīļotāko vaļasprieku, interešu un kampaņas tēmu
iedvesmotus un Spotify atlasītus atskaņojumu sarakstus. Piemēram,
tie ir citās galaktikās aizvedošs LEGO Star Wars™ atskaņojumu
saraksts, transportlīdzekļu iedvesmots un adrenalīnu uzkurinoša
mūzika un dzīvnieku draugiem paredzēta mūzikas kolekcija.
Svētku kampaņu ir izveidojusi LEGO aģentūra, kas ir LEGO Group
iekšējā aģentūra. Šī visaptverošā vispasaules kampaņa noritēs
dažādos kanālos, tostarp televīzijā, digitāli, Spotify,
sabiedriskajā ēdināšanā, e-komercijas kanālos un LEGO
veikalos.
Filmu izveidojusi daudzkārt godalgota komanda, tostarp tās režiju
veica The Bobbsey Twins no “Homicide”, producēšanu - BLINK un
galīgo montāžu – Framestore London. Filmā ir parādīta nopērkamo
preču izvēle, lai vecākiem būtu vieglāk iegādāties LEGO
izstrādājumus, kas iedvesmo reklāmā redzamos bērnus.
LEGO Group galvenā reklāmas speciāliste Džūlija Goldina (Julia Goldin) pastāstīja: “Mūsu kampaņa uzsver bērniem piemītošo radošo spēku un optimismu un priecājas par to. Šogad mēs esam redzējuši tik daudz ģimeņu, kurās visi kopā būvē LEGO, sniedzot vecākiem iespēju sajust un novērtēt, kā bērni spēj uzbūvēt, izjaukt un pārbūvēt savu apkārtējo pasauli, izmantojot LEGO klucīšus. Šajā svētku laikā mēs vēlamies iedvesmot visu vecumu cilvēkus spēlēties un atbrīvot savas radošās spējas.”
[1] Saskaņā ar 2020. gadā veikto pētījumu LEGO Play Well 91 % vecāku visā pasaulē uzskata, ka radošas pašapziņas veidošana palīdzēs bērniem dzīvē būt veiksmīgiem.