Pirms Līgo svētkiem pieaug interese par taksometra pakalpojumu "Divi vadītāji"
Jau nedēļu pirms Līgo svētkiem ievērojami palielinājies interesentu skaits par pakalpojumu Divi vadītāji. Minētais serviss piedāvā iedzēruša autovadītāja un viņa automobiļa profesionālus transportēšanas pakalpojumus.
Galvenā motivācija, lai pasūtītu taksi uz Līgo svētkiem, ir
rūpes par drošību un vēlēšanās saglabāt mobilitāti. Vairākums, kas
zvanījuši Smile Taxi, interesējas par
iespēju iepriekš pasūtīt pakalpojumu Divi
vadītāji un par tā izmaksām. Uz šo jautājumu atbild
taksometru kompānijas Smile Taxi pārstāvis Aleksejs Ignatjevs:
"Patiešām eksistē iespēja rezervēt uz noteiktu laiku taksometra
pakalpojumus, tai skaitā arī Divi
vadītāji. Bet, ja radīsies nepieciešamība braucienam
tieši Līgo svinēšanas laikā, arī tad mēs esam gatavi pieņemt
pasūtījumu, jo mūsu dienesti šajā laikā strādās pastiprinātā
režīmā. Pakalpojums "Divi vadītāji" izmaksās parasta taksometra
divkāršu tarifu. Gribētos atzīmēt, ka pērnajā gadā īpaša interese
bija arī par astoņvietīgo minivenu pakalpojumiem, kas spēj
aizbraukt un paņemt no svinību vietas veselu atpūtnieku
kompāniju.
Vairākums Līgo svētkus svin ārpus pilsētas. To mēs ņēmām vērā un
šogad, tāpat kā iepriekšējā gadā, mēs piedāvājam saviem klientiem
izdevīgus tarifus tālākiem braucieniem. Bet Jūrmalas iedzīvotāji un
viesi var jebkurā brīdī izmantot jaunās Smile Taxi Jūrmalas
filiāles pakalpojumus".
Par kompāniju
Smile Taxi - vienīgie dzeltenie
taksometri Rīgā un Jūrmalā. 2009. gadā, Smile
Taxi kļuva par pazīstamāko taksometru zīmolu
kategorijā transports, pēc Latvijas tūrisma
zīmolu atpazīstamības pētījuma datiem žurnālā Tūrisms.
Kompānijas transporta kvalitatīvo darbu apstiprina TAXI
QUALITY un Tourist-friendly zīmes. No dibināšanas
brīža 2006. gadā decembrī kompānija izpildīja vairāk nekā miljons
pasūtījumu un noslēdza vairāk nekā 100 līgumu ar uzņēmumiem.
Jūrmalā kompānija uzsāka darbību 2010. gadā.
Smile Taxi autoparks sastāv vairāk nekā
no 60 automašīnām. Smile Taxi pazīstama
kā novatoriska kompānija starp taksometru uzņēmumiem. Virzoties
savā nozarē pa priekšu, kompānija pirmā attīstīja sekojošus
jaunievedumus: POS terminālus norēķiniem ar kredītkartēm, apmaksas
sistēmu ar SMS-Mobilly palīdzību, GPS sistēmu automašīnas
vietas noteikšanas kontrolei (samazina taksometra gaidīšanas laiku
un paaugstina pasažieru drošību), izvietoja LCD ekrānus
pasažieriem, klientu kartes sistēmu (ļauj pastāvīgiem un
korporatīviem klientiem noteikt taksometra izmantošanas limitu,
online režīmā redzēt izmantoto braucienu un naudas balansa datus),
pievienoja kalkulatoru smiletaxi.lv mājaslapā, lai varētu aprēķināt
brauciena gala summu, tāpat piedāvāja iespēju pasūtīt taksometru
internetā un uzziņu dienestā TAXI 8880, kā arī speciāli aprīkotus
taksometrus bērniem. Šādas modernizācijas vēl joprojām trūkst 80%
taksometru nozares pārstāvjiem.
Kompānija piedāvā plašu pakalpojumu klāstu: Grupu
pārvadājumi, Divi Vadītāji,
Taksometrs-modinātājs, Viesu sagaidīšana,
Korporatīvā apkalpošana, SMS apmaksa Mobilly,
Smile Baby Taxi. Lai minētie pakalpojumi būtu pieejami
visiem, ir speciāli noteikta budžeta cenas politika, ka arī
atlaides patstāvīgiem klientiem.