Mammu kopstrādes vadītāja Diāna Ņikitina: ir biznesi, kas vajadzīgi krīzes laikos
"Es sajutu, cik ļoti nomierinājās vide apkārt, kā apklusa sociālais spiediens perfomēt, socializēties un patērēt," atskatoties uz Covid-19 izraisīto ierobežojumu laiku, Mammamuntetiem.lv stāsta Mammu kopstrādes un podkāsta Mamma strādā veidotāja Diāna Ņikitina.
Vecāku organizācija Mammamuntetiem.lv ģimenes cilvēkus un speciālistus aicina iesaistīties akcijā “Mana atziņa 2020”, lai kopīgi izveidotu virtuālu atziņu krājumu #ĢimenesDienaKatruDienu2020.
"Daudz aizdomājos par patiesām cilvēka vajadzībām; par biznesiem,
kas ir nepieciešami arī krīzes laikos, pie tam ne tikai ēdiens, bet
arī prieku sagādājoši produkti; un par biznesiem, kuru būšana ir
teju lieka.
Tādā bezpretenziju stāvoklī (īpaši pēc tam, kad beidzās griķu
izpirkšanas trakums) ļoti veiksmīgi gan es, gan arī cilvēki man
apkārt savas idejas ātri vien pārvērsa darbībās. Šis laiks iedeva
vajadzīgo grūdienu, spērienu un mājienu," pārdomās dalās Diāna
Ņikitina.
Es personīgi:
1. Pārcēlu savu darbību uz online vidi. Piecas minūtes
pirms tikšanās mēdzu vēl iztīrīt meitai zobus.
2. Mans produktivitātes triks - sapratu, ka man ir svarīgi
pirms darba saģērbties, ielikt sevi darba atmosfērā, jo man
nederēja pusuniforma jeb balts krekls, bet bez biksēm.
3. Ātri vien izveidoju sev darba stūrīti vietā mājās, kur man
vislabāk strādājas.
4. Apstākļu pamudināta, metu kautrību pie malas un sāku izmantot
video kā komunikācijas kanālu.