Kolektīvā iepirkšanās — "Kinder Suprise" pieaugušajiem?
Pēdējā laikā aizvien vairāk novērojam faktu, ka hroniski trūkst laika — aizskriet pie friziera, pavingrot, izdomāt un sameklēt kādam interesantu dāvanu, un kur nu vēl palutināt sevi ar ko jaunu vai nebijušu! Tāpēc vienīgais draugs un glābiņš šķiet dators. Tikai meklēt kaut ko internetā arī reizēm trūkst laika un pacietības. Iespējams, tieši tādēļ pasaulē un Latvijā pēdējā laikā tik ļoti populāra ir kļuvusi kolektīvā iepirkšanās.
Latvijā tā ienākusi tikai aptuveni pirms pusgada, bet
uzstādījusi tik ievērojamus rekordus un interesi, ka ne tikai
citiem, bet arī mums rodas vēlme noskaidrot — kas tas par
zvēru?
Kāpēc kolektīvā iepirkšanās izkonkurē „skatlogu atlaižu
piedāvājumus”?
Kolektīvās iepirkšanās koncepts radies Amerikā un neticami īsā
laikā kļuvis par vienu no populārākajiem vārdiem pasaulē aiz
"Facebook", "Skype" un citām tik pat inovātīvām lietām. Kas ir šīs
idejas pamatā? Princips, kurā ieguvēji ir visas 3 puses — gan
pircēji, gan pārdevēji, gan kolektīvās iepirkšanās uzņēmumi.
Pircēji iegūst interesantus piedzīvojumus, dažādus pakalpojumus,
sporta klubu abonementus, restorānu dāvanu kartes, SPA piedāvājumus
un daudz ko citu ar 50-90% atlaidēm. Turklāt šeit nav slavenā
vārdiņa „līdz”. Atlaides tiešām ir milzīgas. Uzņēmēji, savukārt,
iegūst ievērojamu reklāmas kampaņu, maksājot tikai ar sava produkta
vai pakalpojuma atlaidi. Un ko iegūst kolektīvās iepirkšanās
uzņēmumi? Noteiktus procentus no pārdotā.
Ieejot kādā no šīm mājaslapām var atrast šobrīd aktuālākos piedāvājumus pilsētā, izmēģināt daudz jaunu lietu, izdevīgi iegādāties dažādas veselības, SPA un skaistumkopšanas procedūras, un galvenais — atrast izcilas idejas dāvanām, neizejot no mājas.
Kolektīvā iepirkšanās = "Kinder Surprise
pieaugušajiem"?
Kas ir tas, ko mums piedāvā Latvijas kolektīvās iepirkšanās
uzņēmumi? Lai to noskaidrotu, vērsāmies pie šobrīd lielākā
kolektīvās iepirkšanās uzņēmuma Latvijā — CityLife.lv.
Tā valdes loceklis Māris Strods mums pastāstīja, ka šāda veida
uzņēmumi ir radīti cilvēkiem, kuri vēlas piedzīvot jaunas lietas,
emocijas un atklājumus, izklaidēties un saņemt kvalitatīvākos
pakalpojumus daudz lētāk. Turklāt CityLife.lv
mērķis nav tikai pazemināt cenas, bet arī paaugstināt dzīves
kvalitāti un sniegt jaunas, pozitīvās emocijas. Šobrīd
pieprasītākās lietas šādos portālos esot suši un interesanti
restorānu piedāvājumi, SPA un īpašas masāžas, ceļojumi, kultūras
pasākumi un izjādes ar zirgiem. Taču ir arī daudz neparedzamu
lietu, ko cilvēki gaida kā pārsteigumu ik dienu. Tas ir kā "Kinder
Surprise", kur katru dienu Tevi gaida kāds prieks!
Kā radīts aizņemtām māmiņām
Mums šķita pozitīvi tas, ka ar kolektīvo iepirkšanos nav
nepieciešams sekot līdzi jaunumiem un kultūras dzīvei pilsētā,
skriet pa veikaliem vai meklēt, kur pēc iespējas izdevīgāk veikt
nepieciešamās skaistumkopšanas procedūras. Ieejot kādā no šīm
mājaslapām var atrast šobrīd aktuālākos piedāvājumus pilsētā,
izmēģināt daudz jaunu lietu, izdevīgi iegādāties dažādas veselības,
SPA un skaistumkopšanas procedūras, un galvenais — atrast izcilas
idejas dāvanām, neizejot no mājas.
Droši vien, ka šī ir tikai daļa no kolektīvās iepirkšanās un tās
priekšrocībām. Bet, tā kā šī joma attīstās tik strauji un piedāvā
ik dienu ko jaunu, arī tās izpētei droši vien būtu nepieciešams
vesels kolektīvs. Tāpēc turpināsim sekot šīs jomas attīstībai
kopīgi!
Ieskaties: www.CityLife.lv