Latvijā popularitāti iekaro specializētie senioru mobilie tālruņi
Vecākā gadagājuma cilvēku saziņas atvieglošanai pieejamie specializētie mobilie tālruņi ar lieliem taustiņiem un īpašu trauksmes zvana pogu kļūst aizvien pieprasītāki Latvijas pensionāru vidū – tos lieto nu jau katrs astotais šajā vecuma grupā, liecina mobilo sakaru operatora Amigo apkopotā informācija. Pensionāri joprojām visvairāk iecienījuši klasiskos jeb pogu telefonus, bet viedtālruņus iegādājušies vien 2% senioru.
Dati par Amigo īpašā pensionāru pieslēguma lietotāju rīcībā esošajiem mobilajiem tālruņiem rāda, ka pēdējā mēneša laikā ievērojami palielinājies kompāniju Doro, ZTE un Newplan ražoto specializēto tālruņu īpatsvars. Tos izmanto nu jau nepilni 13% no visiem pieslēguma abonentiem. 85% lietotāju joprojām dod priekšroku Samsung un Nokia klasiskajiem tālruņiem, un tikai katrs piecdesmitais pensionārs uzdrošinājies izmēģināt viedtālruni. Šajā grupā dominē Latvijas zīmola Just5 piedāvātie modeļi.
„Mūsu vecākā gadagājuma klienti ne reizi vien ir sūkstījušies, ka parasto mobilo telefonu pogas viņiem ir par mazu un sīkos burtiņus ekrānā nevar salasīt. Mēs ieklausījāmies viņu vēlmēs, izpētījām lietošanas paradumus un meklējām senioru vajadzībām atbilstošāko risinājumu, lai viņiem nekas netraucētu sazināties ar tuviniekiem. Tā nonācām pie specializētā Doro Primo 215 tālruņa, ko jaunajiem pensionāru pieslēguma lietotājiem sākām piedāvāt par velti. Reakciju ilgi nebija jāgaida - mēneša laikā tos izvēlējās vairāki tūkstoši mūsu vecākās paaudzes klientu,” stāsta Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.
"Specializētā Doro Primo 215 tālruņa, ko jaunajiem pensionāru pieslēguma lietotājiem sākām piedāvāt par velti. "
Specializētie mobilie tālruņi vecākās paaudzes cilvēkiem no citiem atšķiras ar izteikti lieliem taustiņiem un labi saskatāmiem burtiem prāvajā ekrānā. Tajos iekļauta arī īpaša trauksmes zvana poga, kas veselības problēmu gadījumā ļauj iedarbināt apkārtējo uzmanību piesaistošu skaņas signālu, kā arī automātiski sūta brīdinājumu uz iepriekš norādītu tālruņa numuru – radinieku vai ģimenes ārsta.
Par Amigo
Mobilo sakaru operators Amigo
Latvijas tirgū darbojas jau 13 gadus, nodrošinot kvalitatīvus un
ikvienam pieejamus pēcapmaksas un priekšapmaksas pakalpojumus. Kopš
2013.gada Amigo apkalpo klientus vairāk nekā 500 Latvijas Pasta
nodaļās visā Latvijā. Pakalpojumu kvalitātes pamatā ir plašais LMT
tīkla pārklājums, kas aptver 99% Latvijas teritorijas, nodrošinot
klientiem iespēju vienmēr būt sasniedzamiem un sazināties ar
tuviniekiem.