„Maģiskās kāzas Molā” redzējuši 421 000 Latvijas iedzīvotāju
Maģiskajā datumā — 10.10.10. — LNT kanāla tiešraidē norisinājās Maģiskās kāzas Molā, kurā 10 laimīgie pāri televīzijas tiešraidē visas Latvijas priekšā teica jāvārdu, solot viens otram mūžīgu mīlestību un uzticību, vēsta portāls www.kasjauns.lv.
Lai gan pagājušas jau vairākas dienas, jaunlaulātie joprojām ar
patīkamu satraukumu atceroties piedzīvoto laimes brīdi, ir
pārliecināti pasākuma organizatori.
Lana un Elviss par Maģiskajām kāzām Molā saka: „Mums ļoti
patika romantiskais noformējums, ziedi un fantastiskie tērpi, kas
mums bija mugurā. Patika kāzu dienas muzikālais pavadījums un pati
gaisotne — gaiša un silta! Kāzu torte bija punkts uz „i”! Un
visvairāk par visu mums patika tā sajūta, ka mēs abi bijām svarīgas
personas šajā vakarā un, par to vislielākais paldies Jums —
čaklajiem gariņiem!”.
Guntis un Ineta par savu dzīves maģiskāko dienu izsakās šādi: „Mēs
pašlaik atrodamies kāzu ceļojumā tepat pa Latviju. Mums vislabāk
patika pati noskaņa, cilvēku labestīgums, sapratne, it sevišķi no
organizētāju puses. PALDIES visiem!”
„Visvairāk jau patika gatavošanās kāzām. Ļoti patika kā
Mols bija izdekorēts pašā kāzu dienā un ziedi, ziedi,
ziedi.. ziedu arka bija, kas īpašs! Patīkama kņudoņa radās, kad
izkāpu no limuzīna, tētis mani sagaidīja un ieveda pie viesiem —
aplausi, mūzika!!!” atmiņās par kāzu dienu dalās Inga un
Mārcis.
Patīkama kņudoņa radās, kad izkāpu no limuzīna, tētis mani sagaidīja un ieveda pie viesiem — aplausi, mūzika!!!
Romantiskos mirkļus kopā ar laimīgajiem pāriem viņu kāzu dienā
baudīja simtiem tūkstošu skatītāju. Pēc jaunākajiem pētījumu
aģentūras TNS Latvia datiem, romantiskāko šī rudens
piedzīvojumu Maģiskās kāzas Molā redzējuši 421 000
Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tas ir rekordliels
kāzu viesu skaits, kas nav redzēts nevienās citās kāzās!
Šis romantiskais brīdis pie TV ekrāniem pulcējis lielāko daļu daiļā
dzimuma pārstāves, taču arī vīrieši nav bijuši vienaldzīgi un ir
vērojuši romantisko notikumu LNT ēterā. Interesants fakts ir, ka
vislielāko auditoriju — ar 32,1% no kopējā tā brīža TV vērotājiem,
pulcējis brīdis, kad jaunlaulātie dejoja savu pirmo valsi.
LNT un tirdzniecības centra „Mols” rīkotajam šī gada
romantiskākajam piedzīvojumam „Maģiskās kāzas Molā” kopā pieteicās
110 pāri, kuri bija gatavi apprecēties televīzijas tiešraidē visas
Latvijas acu priekšā maģiskajā datumā 10.10.10. Pēc vairākām
atlasēm un pārrunām ar dalībniekiem, tika noskaidroti 10 pāri, kuri
televīzijas tiešraidē mija gredzenus. Jaunākajam pārim, kurš
svinēja savas kāzas, abiem ir 18 gadi, bet vecākā pāra kungam ir 74
gadi, bet viņa izredzētajai — 60 gadi.
Veicot pāru atlasi, novērojām, ka viņiem visiem piemīt vienojoša īpašība — tā ir pozitīva attieksme pret visu jauno. Pozitīvisms, spēja pieņemt apkārt notiekošo.
„Veicot pāru atlasi, novērojām, ka viņiem visiem piemīt vienojoša
īpašība — tā ir pozitīva attieksme pret visu jauno. Pozitīvisms,
spēja pieņemt apkārt notiekošo. Tā ir tik ļoti vērtīga
īpašība. Mēs — pārējie — varam no tā tikai mācīties,” stāsta
Lelde Gangnuse, Mols menedžere, piebilstot, ka dalību šādā
kopīgā kāzu pasākumā paši pāri vērtē kā aizraujošu notikumu savā
dzīvē. Ne vienmēr tradicionālais, konservatīvais piegājiens ir tas
piemērotākais. Mums katram ir savas vēlmes un ja spējam tās
piepildīt — tad varam teikt, ka esam laimīgi cilvēki.”
Svinēt savas dzīves nozīmīgāko un skaistāko notikumu, kā to darīja
mūsu senči, vairs izvēlas tikai retums. Šodien, katrs pāris savas
kāzas padara par īpašu piedzīvojumu. Tas ir elpu aizraujošs un
neaizmirstams brīdis, kad pāri izvēlas apliecināt savu mīlestību
visai pasaulei. Un ir fantastiski vērot, ka arī vecāka gada gājuma
cilvēki dzīvo līdzi mūsdienām.
Klāvs Sedlenieks, sociālantropologs par šī gada maģiskākajām kāzām
saka: „Lielveikals ir kļuvis par patērētāju sabiedrības dzīves
centru. Tā ir vieta, kur cilvēks pašapliecinās. Līdz ar sociālo
tīklu rašanos, sabiedrība ar vien vairāk izpauž savu privāto dzīvi.
Ja kādreiz bija svarīgi apliecināties draugu lokā, tad tagad
draugiem.lv, twitter, youtube.lv un citas sociālās vietnes ļauj to
darīt daudz plašāk. Mēs arvien vairāk privāto iznesam uz publisko
telpu. Pasaule mainās. Un to nevar vērtēt kategorijās — labi vai
slikti.”
Maģisko kāzu ietvaros, arī skatītājiem bija iespēja noteikt savu
simpātiju pāri, balsojot LNT un tirdzniecības centrs Mols
mājas lapās. Visvairāk balsis saņēma un simpātiju balvu no
tūroperatora Novatours — medusmēneša ceļojumu uz Ēģipti —
saņēma Madara Dīriņa un Uģis Ukavics.
Maģiskajās kāzās Molā tika uzstādīti arī divi lieli
rekordi — viesiem tika pasniegta lielākā kāzu torte Latvijā, kas
svēra 200 kilogramus, kā arī sarūpēta lielākā kāzu šampanieša
piramīda divu metru augstumā no 1000 glāzēm.
FOTO NO MAĢISKAJĀM
KĀZĀM SKATI ŠEIT!
Avots: www.kasjauns.lv