15 000 tēti visā Latvijā saņems Mammamuntetiem.lv radītās Tēva dienas pastkartes

Noslēdzoties Latvijas Pasta un portāla vecākiem mammamuntetiem.lv pirmo reizi organizētajai Tēva dienas pastkaršu sūtīšanas akcijai sociālajos tīklos, līdz svētkiem 14.septembrī tētiem visā Latvijā tiks piegādāti 15 000 apsveikuma pastkaršu.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Tēva diena 2014Kaut gan Tēva dienas kartīšu sūtīšanas akcija Twitter tika organizēta pirmo reizi, tētu apsveiktgribētāju aktivitāte ir daudz augstāka nekā pirmajā Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas kampaņā 2011.gadā. Tas nozīmē, ka sociālo tīklu lietotāji arvien atzinīgāk vērtē iespēju nosūtītu īstu un oriģinālu apsveikumu saviem tuviniekiem. 

Tēva dienas pastkaršu dizainu izstrādājis Mammamuntetiem.lv mākslinieks Dāvis Nore.

Moderno tehnoloģiju laikmetā ar roku rakstīta pastkarte sociālo tīklu lietotājiem ir svarīga, un to apliecina Twitter kontu īpašnieku lielā aktivitāte, divu dienu laikā nosūtot 15 000 Tēva dienas pastkaršu tētiem, vectēviem un krusttēviem visā Latvijā. Salīdzinājumā ar pirmo Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju 2011.gadā, šogad pirmo reizi rīkotajā Tēva dienas akcijā aptuveni trīs reizes lielāku pastkaršu skaitu Twitter lietotāji nosūtīja gandrīz divas reizes īsākā laika periodā.

Salīdzinājumā ar pirmo Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju 2011.gadā, šogad pirmo reizi rīkotajā Tēva dienas akcijā aptuveni trīs reizes lielāku pastkaršu skaitu Twitter lietotāji nosūtīja gandrīz divas reizes īsākā laika periodā.

Palielinājies to dalībnieku skaits, kas pastkaršu aizpildīšanai izmanto nevis datoru, bet kādu no mobilajām ierīcēm – tālruni vai planšetdatoru. Salīdzinājumā ar Mātes dienas akciju 2014. un 2013.gadā, kad mobilās ierīces izmantoja attiecīgi 45% un 25%, Tēva dienas pastkartīšu sūtīšanas akcijā 48% pastkartes aizpildīja ar planšetdatora vai mobilā tālruņa starpniecību.

Izmantojot savu Twitter kontu, ikviens interesents 2. un 3.septembrī varēja reģistrēties interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv, izvēlēties kādu no trim piedāvātajiem pastkaršu dizaina variantiem un precīzi aizpildīt norādītos laukus – apsveikuma saņēmēja vārdu, uzvārdu un adresi. Savukārt Latvijas Pasts visus 15 000 pastkaršu piegādās norādītās adreses pastkastītē līdz Tēva dienai, kas tradicionāli tiek atzīmēta septembra otrajā svētdienā, tātad šogad – 14.septembrī.

Neskatoties uz to, ka Latvijas Pasts atkārtoti aicināja pievērst uzmanību tam, lai tiktu norādīta precīza saņēmēja adrese, diemžēl arī šogad daļa adresātu pastkartes nesaņems nepilnīgi un/vai nepareizi norādītu adrešu dēļ.

Reklāma
Reklāma

2011.gadā Twitter lietotāji savām mammām nosūtīja 2867 pastkartes, savukārt šā gada Māmiņu dienas pastkaršu sūtīšanas akcijā nosūtīto pastkaršu skaits sasniedza jau 25 000. No 2011. līdz 2014.gadam Twitter un Facebook lietotāji savām māmiņām kopumā nosūtījuši gandrīz 60 000 pastkaršu.

Par mammamuntetiem.lv

Ģimenes portāls mammamuntetiem.lv ir dibināts 2008. gada nogalē, tā mērķauditorija ir pieaugušie, kam vērtība ir ģimene. Mammamuntetiem.lv vidējā statistika mēnesī – 145 000 unikālo lietotāju Latvijā (Gemius.lv dati). Visvairāk portāla lasītāju ir Rīgā, Madonā, Liepājā, Ventspilī, Kuldīgā. Kopš brīža, kad Latvijā Tēva dienu iekļāva oficiāli svinamo svētku sarakstā, portāla redakcija ir mērķtiecīgi to popularizējusi, un nu jau otro gadu pēc  kārtas par godu Tēva dienai rīko gājienu un plašus, ģimeniskus svētkus Rīgā. Gājiens notiks 13.septembrī plkst. 11 no Brīvības pieminekļa, noslēgsies Rīga 2014 kultūras vasarnīcā Esplanāde 2014, kur turpināsies kā svētki līdz pat plkst.17. Vairāk var uzzināt www.tevadiena.lv.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.