Bērni piedalās "Rūjienas saldējuma" jaunā produkta izstrādē

Pašmāju ražotājs "Rūjienas saldējums" tirgū ieviesis jaunu saldējuma šķirni "Brazīlija". Jaunā saldējuma šķirne - krējuma saldējums ar laima garšu - radīta sadarbībā ar tās patērētājiem - bērniem, kuri izvēlējās ne tikai jaunā produkta garšu, bet arī nosaukumu un iepakojuma dizainu. 

Jaunā saldējuma Brazīlija garšu, dizainu un nosaukumu izvēlējās bērni. Publicitātes foto.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Jaunā saldējuma "Brazīlija" garšu, dizainu un nosaukumu izvēlējās bērni. Publicitātes foto.

 

Jaunās saldējuma šķirnes garšu veidojuši Latvijas bērni 

"Strādājot pie jaunu produktu izstrādes, mūsu galvenais uzdevums ir ne tikai saglabāt nemainīgi augstu kvalitāti, bet arī apmierināt saldējuma baudītāju vēlmes, piedāvājot viņu gaumei atbilstošus produktus. Tāpēc "Rūjienas saldējuma" jaunie produkti tiek veidoti sadarbībā ar patērētājiem. Šoreiz jaunās saldējuma šķirnes izstrādē aicinājām talkā bērnus -jaunā saldējuma patērētājus," skaidro "Rūjienas saldējums" valdes priekšsēdētājs Igors Miezis. 

 

Saldējums "Brazīlija" tiek ražots no īsta piena un saldā krējuma. Produkts mazumtirdzniecībā ir pieejams jau kopš vasaras vidus. 

 

Sākot darbu pie jaunās saldējuma šķirnes izstrādes, "Rūjienas saldējums" uzrunāja bērnus no sporta centra "Brazīlija" dienas nometnes. 

 

Uzņēmuma pārstāvji aicināja bērnus nogaršot dažādas saldējuma šķirnes un izvēlēties gardāko. Tieši bērnu izvēle bija noteicošā "Rūjienas saldējuma" jaunās šķirnes pagatavošanā. Arī nosaukumu jaunajam produktam - krējuma saldējumam ar laima garšu deva bērni, izvēloties no vairākiem variantiem sev tīkamāko. Tā saldējums ieguva nosaukumu "Brazīlija".

 

Patērētāju iesaiste produkta izstrādē ļauj palielināt konkurētspēju 

"Pasaulē ir daudz piemēru tam, kā patērētāji iesaistīti produktu izstrādē. Piemēram, sporta preču ražotājs "Nike" savā mājas lapā izvietoja aplikāciju, kurā cilvēki varēja radīt paši savu apavu dizainu, bet rotaļlietu ražotājs "Lego" sarīkoja konkursu, kur ar īpašas programmas palīdzību cilvēki veidoja dažādus modeļus no klucīšiem. Šāda pieeja tiek bieži izmantota, jo ļauj radīt patērētāju vēlmēm un vajadzībām atbilstošu produktu. Tas savukārt ļauj audzēt pārdošanas apjomus un palielināt konkurētspēju," saka I. Miezis. 

Reklāma
Reklāma

 

Uzņēmuma "Rūjienas saldējums" mērķis ir saglabāt produktu kvalitāti, turpinot ražot saldējumu no īsta piena un krējuma, tā nodrošinot izcilu garšu un veselīgu produktu. 

 

Par "Rūjienas saldējumu" 

Rūjienas saldējums ir uzņēmums ar ilgu vēsturi - Rūjienas Piensaimnieku Sabiedrības pienotava uzsāka darbu 1911.gadā, un visu šo gadu laikā ir nepārtrauktā attīstībā, arvien paplašinot piedāvāto produktu sortimentu un pielāgojoties tirgus tendencēm. Lai mērķtiecīgāk attīstītu tirdzniecības marku "Rūjienas saldējums", 2009.gadā tika nodibināta SIA "Rūjienas saldējums". SIA "Rūjienas saldējums" apgrozījums pagājušajā gadā pieaudzis līdz 1,8 miljoniem latu. Šobrīd "Rūjienas saldējums" savu produkciju eksportē uz Krieviju, ASV, Azerbaidžānu un Igauniju. 2012.gads bijis trešais "Rūjienas saldējums" darbības gads, un tā laikā uzņēmums iegādājies jaunus pamatlīdzekļus, jaunas vitrīnas, kā arī ražošanas iekārtas, un veicis telpu remontu. "Rūjienas saldējums" iekļuvis arī Latvijas iemīļotāko zīmolu topa pirmajā sešpadsmitniekā. 

 

 


Reklāmas informācija

"Rūjienas saldējums" kopā ar bērniem radījis jaunu krējuma saldējumu - "Brazīlija"!

saldējums Brazīlija

Pašmāju ražotājs "Rūjienas saldējums" tirgū ieviesis jaunu saldējuma šķirni "Brazīlija". Jaunā saldējuma šķirne – krējuma saldējums ar laima garšu – radīta sadarbībā ar tās patērētājiem – bērniem, kuri izvēlējās ne tikai jaunā produkta garšu, bet arī nosaukumu un iepakojuma dizainu. Nogaršo!