Bērnu slimnīcā izveidots vienots zvanu centra numurs - 8866
Lai pilnveidotu ambulatorā pieraksta sistēmu, Bērnu klīniskajā universitātes slimnīcā (BKUS) izveidots vienots zvanu centra numurs, kas turpmāk sniegs vecākiem iespēju pierakstīt savus bērnus uz konsultācijām vai izmeklējumiem gan Torņakalna, gan Gaiļezera novietnēs, zvanot pa vienu tālruņa numuru 8866.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un padarītu
pakalpojumu vēl pieejamāku, zvanu centrs strādā no plkst. 8.00 līdz
20.00.
Zvanu centrā vienlaikus strādā četri darbinieki, kuri apkalpo
ienākošos zvanus, veicot pierakstus pie attiecīgajiem
speciālistiem, kā arī pildot informatīvā tālruņa funkcijas. Zvanot
uz vienoto tālruņa numuru, iespējams pierakstīties gan uz
speciālistu konsultācijām un funkcionālās diagnostikas
izmeklējumiem Torņakalna un Gaiļezera novietņu poliklīnikās, gan
arī iespējams pieteikties konsultācijām un izmeklējumiem Acu
slimību klīnikā.
Zvanu centrs pārbaudes režīmā darbojas jau kopš februāra un jau
šobrīd būtiski uzlabojis zvanu plūsmas apkalpošanu, kā arī
pierakstīšanos pie speciālistiem, jo zvanu centra darbinieki
vienotajā sistēmā uzreiz var redzēt speciālistu noslogojumu un
brīvās vietas gan Torņakalna, gan Gaiļezera novietnēs. Ik dienu
zvanu centrā tiek saņemti vairāk nekā 1000 zvani, un, lai uzlabotu
to apkalpošanu, tika pagarināts darba laiks – zvanu centrs strādā
no plkst. 8.00 līdz 20.00. Testa režīma laikā tika pārbaudīts arī
vidējais savienojumu gaidīšanas ilgums, lai iespēju robežās to
maksimāli saīsinātu. Šobrīd vidējais gaidīšanas laiks zvanu
savienojuma līnijā ir līdz 3min. No trešā maija pierakstu varēs
veikt, zvanot pa vienu tālruņa numuru – 8866, vienlaikus aktīvi vēl
saglabāsies visi iepriekšējie reģistratūru tālruņa numuri.
Zvanu centra darbinieki arī apstrādās elektroniski saņemtos
pieteikumus konsultācijām un izmeklējumiem. Pieteikties
elektroniski iespējams, sūtot informāciju (bērna vārds, uzvārds,
speciālists, vēlamais pieņemšanas laiks un savs tālruņa numurs) uz
e-pasta adresi poliklinika@bkus.lv.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un palīdzētu orientēties
slimnīcas teritorijā, Torņakalna novietnē daudzfunkcionālā korpusa
reģistratūrā izveidots arī informācijas punkts, kurā pacientiem un
viņu vecākiem ir iespēja saņemt atbildes uz sev interesējošiem
jautājumiem.