
Skola2030
-
-
Skola, kādu (iz)vēlamies: vecāki aicināti uz pētījuma prezentāciju un ekspertu diskusiju
-
Ieskaties! Kā pilnveidota vērtēšana 1.–3. klasē
-
Vai ir vērts maksāt bērnam par labām atzīmēm? Atbild psihologs
-
Skolotāja: "Vecāku domāšanai jāpārslēdzas no bērna atzīmju kontroles uz atbalstu mācībās"
-
Skolās pilnveido skolēnu vērtēšanu. Vai bērnudārzos vērtēšanas pieeja mainīsies?
-
Skolās pilnveido vērtēšanas pieeju: sešas pārmaiņas, kas atzīmju izlikšanā gaidāmas nākamajā mācību gadā
-
Vai par uzvedību drīkst samazināt atzīmi? Kāpēc atzīmes nevarēs labot? Vecāku sapulcē apspriesti jautājumi par vērtēšanas pilnveidošanu skolās
-
Atzīmes nozīme mūsdienu izglītībā. Vai slikta atzīme bērnam kaitē?
-
Jau nākamnedēļ 1. Vislatvijas vecāku sapulce par vērtēšanas principiem skolās! Piedalies un uzdod arī savus jautājumus
-
Skolotājs Mārtiņš Mārcis Pavļukovskis: Ķīmiju var mācīties gan ķīselī, gan dārza dobē
-
Eksperti: eksakto zināšanu apgūšana nebeidzas aiz skolas durvīm
-
Vai arī čekam un laboratorijai var būt dizains? Saruna ar Latvijas Mākslas akadēmijas profesori Barbaru Ābeli
-
Vecākiem labi pazīstamās mājturības stundas nomaina dizains un tehnoloģijas. Ko no tā sagaidīt?
-
Inovācijas pedagoģijā: vai, mācot vēsturi, var izmantot Minecraft spēli?