"Volume Million Lashes Excess" skropstu tuša
"L’Oréal Paris" rudenī piedāvā ikvienai no mums sajust greznu, bagātīgu apjomu pašam izsmalcinātākajam skatienam ar JAUNO "L’Oréal Paris Volume Million Lashes Excess" skropstu tušu!
EXCESS =
SUCCESS*
Biezas un atdalītas skropstas vienmēr bijušas sievišķības pazīme un
jaunā skropstu tuša "Volume Million Lashes Excess" palīdzēs
ikvienai sievietei sasniegt maksimālu efektu īpaši bagātīgam
skropstu apjomam.
Vēl vairāk apjoma un vēl vairāk precīzi atdalītu skropstu maksimāli
dramatiskam acu skatienam!
"L’Oréal Paris Volume Million Lashes Excess" skropstu tuša izceļas
ar greznu, zeltīti sarkanu iepakojumu un jaunu, vēl lielāku
"Millionizer" birstīti, kas, pateicoties maksimālajam saskares
punktu skaitam ar skropstu līniju, sniedz apjomu katrai skropstai
tikai ar vienu vienīgu pieskārienu. Sastāvā esošais polimēru
piejaukums veido skropstu formu un nodrošina labāko noturību.
Savukārt ultra slīdošais vasks tūlītēji nosedz un piešķir skropstām
krēmīgi šķidru tekstūru.
Perfektas, miljonu vērtas skropstas bez tušas kamoliņiem!
Skropstu tuša "Volume Million Lashes Excess" pieejama klasiski
melnā krāsā.
Skropstu tuša "Volume Million Lashes Excess" (9ml) pieejama
oktobrī tikai veikalos Drogas. Visos veikalos pieejama no novembra.
Aptuvenā cena veikalos 11,29 LVL.
* Pārpilnība = panākumi
Par "L’Oréal Paris"
"L’Oréal Paris" kā pasaulē vadošā kosmētikas komānija rūpējas par
skaistumkopšanas vajadzībām jau vairāk nekā 100 gadu garumā.
"L’Oréal Paris" unikālais portfolio ietver 23 dažādus un sevis
papildinošus starptautiskus zīmolus, sākot no ādas un matu kopšanas
un krāsošanas zīmoliem līdz dažādiem dekoratīvās kosmētikas
zīmoliem. Tirgū ir pazīstami produkti ar tādiem nosaukumiem kā
"Elsève", "Studio-Line", "Dermo-Expertise", "Men Expert" un citiem.
"L’Oréal Paris" darbojas 130 valstīs, un kompānijas konsolidētais
apgrozījums 2010. gadā bija 19,5 miljardi eiro, kopumā nodarbinot
66 600 cilvēku. Ilgtspējīgas attīstības jomā globālais sociāli
atbildīgu ieguldījumu tīkls "Corporate Knights" jau ceturto gadu
pēc kārtas atzina "L’Oréal" par vienu no 2011. gada 100 pasaules
ilgtspējīgākām korporācijām pasaulē.