Svarīga informācija "Latvenergo" klientiem par jauno norēķinu kārtību
Ar februāri, norēķinoties par janvārī patērēto elektroenerģiju, stājas spēkā jaunā norēķinu kārtība, kurā AS „Latvenergo” saviem klientiem piedāvā 2 norēķinu metodes – Izlīdzināto maksājumu vai rēķinu.
Tirgus apstākļos vairs netiek saglabāta līdzšinējā norēķinu kārtība, kad klients pats aprēķināja savu maksājuma summu. Tāpēc turpmāk maksājumu summu aprēķinās elektroenerģijas tirgotājs un nosūtīs klientam informāciju par to – vai tas būtu izlīdzinātais maksājums, vai ikmēneša rēķins.
Klientiem, kuri izvēlējušies norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, atgādinām, ka līdz 3. februārim ir jānodod skaitītāja rādījums. Visērtāk to izdarīt klientu pašapkalpošanās portālā www.e-latvenergo.lv, sūtot SMS īsziņu vai arī izmantojot Latvenergo mobilo aplikāciju. Rēķins tiks izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai SMS veidā uz tālruņa numuru.
Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās Elektrum Universālais vai citu produktu ar Izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, ir jāizmanto Latvenergo sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. Sākot ar februāri, klientam katru mēnesi par patērēto elektroenerģiju ir jāmaksā šī summa. Ja ģimenē mainās elektroenerģijas patēriņš, jebkurā brīdī maksājuma summu ir iespējams izmainīt klientu portālā e-latvenergo.lv vai sazinoties ar Latvenergo klientu servisu. Ja kartīte ar ikmēneša IM summu ir noklīdusi, to ērti iespējams atrast un izdrukāt e-latvenergo.lv.
Klients līguma darbības periodā var arī brīvi mainīt norēķinu
metodes, taču vēršam uzmanību uz to, ka atsevišķiem
elektroenerģijas produktiem var būt pieejama tikai noteikta
norēķinu metode – Izlīdzinātais maksājums vai rēķins.
Kā norēķināties par JANVĀRĪ patērēto elektroenerģiju? Uzzini vairāk šeit!
Norēķinu metode – rēķins?! Iespējas, kā nodot skaitītāja rādījumus par janvāri, šeit.