Līgavai nākas piedzīvot lielu stresu nepareizā mežģīņu rotājuma dēļ. FOTO

Kāda sieviete Dalasā, Amerikā, saņēma milzīgu triecienu 36 dienas pirms kāzām, jo daļa pasūtīto ielūgumu bija izgatavoti ar nepareizu mežģīņu rotājumu.

Saņēmusi pasūtījumu, līgava bija pilnīgi satriekta - daļa ielūgumu atšķīrās no gaidītā.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Saņēmusi pasūtījumu, līgava bija pilnīgi satriekta - daļa ielūgumu atšķīrās no gaidītā.


Natālija Degrafenreida (Natalie DeGraffenreid) pasūtīja personalizētus ielūgumus ar mežģīņu rotājumu no kompānijas Art by Ellie. Kad sieviete saņēma pasūtījumu, viņu pārņēma šoks, jo ielūgumi nebija tādi, kādus viņa pasūtīja. Puse no viņas ielūgumiem bija ar nepareizu mežģīņu rotājumu. Sieviete bija tik ļoti sarūgtināta par iznākumu, ka griezās vietējā televīzijā un brīdināja citus par savu pieredzi.


Medmāsa, topošā līgava, veica pasūtījumu 2015. gada janvārī, un par ielūgumiem iemaksāja 500 dolāru lielu iemaksu, kā arī parakstīja pasūtījuma līgumu. Problēmas sākās, kas kompānija līgavai paziņoja, ka puse no ielūgumiem ir sagatavoti, bet nepietiek materiālu, lai sagatavotu visus ielūgumus. “Kad no kompānijas saņēmu epastu ar šo paziņojumu, viņi teica, ka pasūtīs citādāku mežģīņu rotājumu. Es nezināju, cik ļoti mežģīnes atšķirsies. Man tas ir ļoti svarīgi, es esmu līgava un es par tiem samaksāju,” stāsta līgava. Sieviete bija pasūtījusi ieapaļas mežģīnes, tomēr otrs dizains bija simetrisks un ar vairāk robiņiem.


Līgava apgalvo, ka kompānija neesot izpildījusi savu vienošanās pusi, un atsakās maksāt atlikušo rēķinu. Kompānija esot sievietei teikuSi, ka naudas atmaksa līgavai neesot iespējama, jo līgava esot nokavējusi savus iepriekšējos maksājumus.

FOTO: Līgava vietējai televīzijai stāsta, ka radusies situācija viņai radījusi ļoti lielu stresu un aptumšo gaidāmo skaisto notikumu.


Kompānija nāca klajā ar atvainošanos, ka līgava ir tik ļoti sarūgtināta par mežģīņu rotājumiem. Kompānijas īpašnieks apgalvo, ka ir piedāvājis līgavai atdot iemaksāto naudu, ko pati līgava noliedz. Līgava apgalvo, ka kompānijas īpašnieks viņai ir nosūtījis epastu, kurā apgalvo, ka parakstītais līgums neparedz konkrētu piegādes laiku, konkrētu aploksni vai konkrētu mežģīņu rotājumu. ”Tas nozīmē, ka viņi man varēja piegādāt ielūgumus ar jebkādu mežģīņu rotājumu pēc viņu izvēles, ko viņi arī izdarīja,” sašutusi ir līgava.

Reklāma
Reklāma


Kompānija ir sazinājusies ar līgavu ar advokātu palīdzību, lai vienotos par atlikušā rēķina apmaksu. Kompānija savā mājaslapā raksta, ka jebkurš klients var apskatīt galadarbu, pirms tas tiek printēts vairumā. ”Protams, jūs esat iesaistīti visā procesā. Mēs sadarbojamies ar jums, lai uzzinātu par jūsu pasākuma formātu un spētu izveidot ielūgumus attiecīgajā stilā. Mēs sastrādāsimies ar jums līdz brīdim, kamēr jūsu ielūgums izskatās perfekti, un neprintēsim ielūgumuS vairumā bez jūsu galavārda.”


Nav zināms, vai līgava apskatīja savus mežģīņu rotājumus pirms printēšanas. Līgava stāstīja vietējai televīzijai, ka nezina, kā situācija beigās atrisināsies, bet viņa cerot, ka citiem cilvēkiem nevajadzēs piedzīvot šādu stresu, kādu piedzīvoja viņa.

 

Rakstu publicēšanai sagatavojusi Ita Petrika, speciāli mammamuntetiem.lv