Līgavai nākas piedzīvot lielu stresu nepareizā mežģīņu rotājuma dēļ. FOTO
Kāda sieviete Dalasā, Amerikā, saņēma milzīgu triecienu 36 dienas pirms kāzām, jo daļa pasūtīto ielūgumu bija izgatavoti ar nepareizu mežģīņu rotājumu.
Natālija Degrafenreida (Natalie DeGraffenreid) pasūtīja
personalizētus ielūgumus ar mežģīņu rotājumu no kompānijas Art by
Ellie. Kad sieviete saņēma pasūtījumu, viņu pārņēma šoks, jo
ielūgumi nebija tādi, kādus viņa pasūtīja. Puse no viņas ielūgumiem
bija ar nepareizu mežģīņu rotājumu. Sieviete bija tik ļoti
sarūgtināta par iznākumu, ka griezās vietējā televīzijā un
brīdināja citus par savu pieredzi.
Medmāsa, topošā līgava, veica pasūtījumu 2015. gada janvārī, un par
ielūgumiem iemaksāja 500 dolāru lielu iemaksu, kā arī parakstīja
pasūtījuma līgumu. Problēmas sākās, kas kompānija līgavai paziņoja,
ka puse no ielūgumiem ir sagatavoti, bet nepietiek materiālu, lai
sagatavotu visus ielūgumus. “Kad no kompānijas saņēmu epastu ar šo
paziņojumu, viņi teica, ka pasūtīs citādāku mežģīņu rotājumu. Es
nezināju, cik ļoti mežģīnes atšķirsies. Man tas ir ļoti svarīgi, es
esmu līgava un es par tiem samaksāju,” stāsta līgava. Sieviete bija
pasūtījusi ieapaļas mežģīnes, tomēr otrs dizains bija simetrisks un
ar vairāk robiņiem.
Līgava apgalvo, ka kompānija neesot izpildījusi savu vienošanās
pusi, un atsakās maksāt atlikušo rēķinu. Kompānija esot sievietei
teikuSi, ka naudas atmaksa līgavai neesot iespējama, jo līgava esot
nokavējusi savus iepriekšējos maksājumus.
FOTO: Līgava vietējai televīzijai stāsta, ka radusies situācija viņai radījusi ļoti lielu stresu un aptumšo gaidāmo skaisto notikumu.
Kompānija nāca klajā ar atvainošanos, ka līgava ir tik ļoti
sarūgtināta par mežģīņu rotājumiem. Kompānijas īpašnieks apgalvo,
ka ir piedāvājis līgavai atdot iemaksāto naudu, ko pati līgava
noliedz. Līgava apgalvo, ka kompānijas īpašnieks viņai ir nosūtījis
epastu, kurā apgalvo, ka parakstītais līgums neparedz konkrētu
piegādes laiku, konkrētu aploksni vai konkrētu mežģīņu rotājumu.
”Tas nozīmē, ka viņi man varēja piegādāt ielūgumus ar jebkādu
mežģīņu rotājumu pēc viņu izvēles, ko viņi arī izdarīja,” sašutusi
ir līgava.
Kompānija ir sazinājusies ar līgavu ar advokātu palīdzību, lai
vienotos par atlikušā rēķina apmaksu. Kompānija savā mājaslapā
raksta, ka jebkurš klients var apskatīt galadarbu, pirms tas tiek
printēts vairumā. ”Protams, jūs esat iesaistīti visā procesā. Mēs
sadarbojamies ar jums, lai uzzinātu par jūsu pasākuma formātu un
spētu izveidot ielūgumus attiecīgajā stilā. Mēs sastrādāsimies ar
jums līdz brīdim, kamēr jūsu ielūgums izskatās perfekti, un
neprintēsim ielūgumuS vairumā bez jūsu galavārda.”
Nav zināms, vai līgava apskatīja savus mežģīņu rotājumus pirms
printēšanas. Līgava stāstīja vietējai televīzijai, ka nezina, kā
situācija beigās atrisināsies, bet viņa cerot, ka citiem cilvēkiem
nevajadzēs piedzīvot šādu stresu, kādu piedzīvoja viņa.
Rakstu publicēšanai sagatavojusi Ita Petrika, speciāli mammamuntetiem.lv