Bērnu slimnīcā pacientus un viņu vecākus turpmāk apkalpos ātrāk
Lai samazinātu gaidīšanas laiku pierakstam uz ambulatorajiem pakalpojumiem Bērnu slimnīcas reģistratūrā, ir pilnveidota apkalpošanas sistēma.
Pilnveidojot esošo sistēmu, jau šobrīd gaidīšanas laiks, lai
mazie pacienti saņemtu ambulatorus pakalpojumus slimnīcā,
salīdzinot ar gada sākumu, samazinājies vairākkārt. Šobrīd vidējais
gaidīšanas laiks, lai pieteiktos vai reģistrētos pie speciālista,
Bērnu slimnīcas reģistratūrās ir 5 minūtes, kamēr vēl gada sākumā
rindā varēja nākties pavadīt pusstundu un ilgāk.
Lai vienkāršotu un atvieglotu pacientu pierakstīšanos pie
speciālistiem pa tālruni, Bērnu klīniskā universitātes slimnīca
noslēgusi līgumu ar SIA Latvijas Mobilais Telefons (LMT), kas
turpmāk nodrošinās slimnīcas zvanu centra pakalpojumus.
Šī sadarbība paredz gan to, ka uz pacientu vecāku zvaniem varēs
atbildēt lielāks operatoru skaits, samazinot gaidīšanas laiku, gan
vairākus būtiskus tehniskos uzlabojumus, piemēram, pēc sarunas tiks
nosūtīta atgādinājuma īsziņa ar aktuālo informāciju: pieraksta
laiku, kā arī nepieciešamajiem dokumentiem vai izmeklējumiem, kas
jāņem līdzi, ierodoties uz vizīti. Šobrīd sistēma darbojas testa
režīmā, un plānots, ka pakalpojums pilnā apjomā sāks darboties
tuvāko mēnešu laikā.
Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Kaspars Grosu norāda: „Vēlos
atgādināt, ka papildus iespējai pierakstīties uz vizīti pa tālruni,
to iespējams izdarīt arī elektroniski, un, jau šobrīd ik dienu tiek
veikti vismaz 200 pieraksti, izmantojot e- pastu
poliklinika@bkus.lv. Taču, ja ērtāk izmantot tālruni, tad ieteikums
zvanīt pēc plkst. 17, kad līnijas noslogojums ir ievērojami mazāks
nekā dienas vidū.”
Vienlaikus, lai aktualizētu jautājumu par nepieciešamajiem dokumentiem Bērnu slimnīca, sadarbība ar MLTPL ir izveidojuši videomateriālu, kas palīdzēs ne tikai vecākiem sagatavoties gaidāmajam slimnīcas apmeklējumam, bet arī saīsinās reģistrēšanās laiku pie speciālista.
http://www.youtube.com/embed/8GS9TPsHH8E