Stradiņa slimnīcā izveidota vienota pacientu pieraksta sistēma
Stradiņa slimnīcā sākusi darboties vienotais pacientu pieraksta tālrunis ar numuru 67069280. Uzlabojot zvanu centrāles darbu, pacientiem būs ērtāk pieteikties konsultācijām un izmeklējumiem, kā arī saņemt papildus informāciju neskaidros jautājumos.
Jaunā sistēma sniedz virkni priekšrocību pacientiem. Lai
pierakstītos ambulatorai ārsta konsultācijai vai izmeklējumam,
turpmāk nepieciešams zvanīt uz vienu telefona numuru – 67069280.
Zvanītājam būs iespēja izvēlēties nepieciešamo pakalpojumu,
nospiežot attiecīgo taustiņu. Nospiežot taustiņu „1” klientiem būs
iespējams pierakstīties uz ambulatorajām konsultācijām, nospiežot
taustiņu „2”, varēs pierakstīties izmeklējumiem (piemēram,
rentgens, ultrasonogrāfija, datortomogrāfija, magnētiskā rezonanse,
kardioloģiskie, endoskopiskie, u.c. izmeklējumi).
Ņemot vērā, ka iedzīvotāji zvana, lai noskaidrotu dažādus
jautājumus, kas saistās ar iestāšanos slimnīcā, pakalpojumiem un to
cenām, saņemto rēķinu, u.c. jautājumiem, jaunajā sistēmā paredzēta
arī trešā izvēlne – citi jautājumi. Uzlabojumi jaunajā sistēmā
paredz arī sarunu ierakstīšanu, kas tiks izmantota, lai analizētu
klientu apkalpošanas kvalitāti.
Vienotā pieraksta tālruņa darba laiks ir no 8:00 līdz
19:00. Pierakstīties pie Stradiņa slimnīcas speciālistiem var ne
tikai telefoniski, bet arī elektroniski, sūtot e-pastu uz
info@stradini.lv.
Vismaz trīs dienas pirms plānotās konsultācijas vai izmeklējuma,
slimnīcas darbinieks sazinās ar pacientu, lai atgādinātu par
plānoto vizīti. Ja tomēr kādu apstākļu dēļ uz vizīti nav iespējams
ierasties, pacients par to var informēt, zvanot pa tālr. 67069280
vai sūtot e-pastu uz info@stradini.lv. Atbildīgi atsaucot sev
ieplānoto vizīti, pacients dos iespēju kādam citam to saņemt ātrāk,
kā arī ārstam mērķtiecīgāk plānot darba laiku.
Pieprasījums pēc Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas
sniegtajiem veselības pakalpojumiem pieaug. 2014. gadā ambulatoro
apmeklējumu kopējais skaits sasniedza 217 817, kas ir par 2598
apmeklējumiem vairāk nekā 2013. gadā. Attiecībā uz Zvanu centra
darbību, pagājušajā gadā slimnīca kopā saņēma 616663 zvanus, kas ir
par 181425 zvaniem vairāk nekā 2013. gadā.