Bērnu slimnīcā mainīs bezmaksas tālruni vizīšu pieteikšanai
Turpmāk balss pakalpojumus zvanu centrā nodrošinās a/s Lattelecom. Jāatzīmē, ka līdz šim bērnu klīniskās universitātes pieraksta tālrunis bija paaugstināta tarifa pakalpojums.
Šogad sadarbībā ar SIA Latvijas mobilais telefons BKUS izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus atbildēt vairāk operatoru, nekā agrāk, kas savukārt nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk. Operatori var redzēt, cik gaidītāju ir rindā, ir ērti pieejami dati par atbildēto un veikto zvanu skaitu, to ilgumu un neatbildētajiem zvaniem. Tas Zvanu centra vadībai sniedz pilnīgāku priekšstatu par zvana centra operatoru noslogojumu, darba intensitāti un palīdzēs operatīvi apkopot statistikas datus.
Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas valdes priekšsēdētāja Anda
Čakša: ‘Mēs ļoti rūpīgi uzklausām mūsu pacientu
ieteikumus un, protams, nav nekāds noslēpums,
ka paaugstināta tarifa tālrunis bija pamatā
lielākajai daļai saņemto sūdzību. Tāpēc mēs, tuvojoties
iepriekšējā līguma termiņa beigām, pieņēmām lēmumu pārdalīt
ārstniecībai paredzētos līdzekļus un rast finansējumu, lai
varētu segt operatoru noteikto maksu par zvanu.
Tāpat šī gada laikā veikti vairāki uzlabojumu mūsu zvanu
centra darbībā. Mēs kā vienīgā bērnu klīniskā universitātes
slimnīca ik dienu saņemam vairāk nekā 1000
zvanu un vairāk nekā 300 e-pastus, tāpēc šogad zvanu
centra darba vietu skaitu esam palielinājuši no 6 līdz
10, lai vecāki iespējami īsākā laikā varētu pierakstīt savas
atvases Izvērtējot pēdējo mēnešu zvanu centra darba
statistiku, redzams, ka visgarākais gaidīšanas laiks līdz
savienojumam ir tieši dienas vidū, kad daudzi vecāki
darbu pārtraukumā vēlas pierakstīt bērnu pie ārsta. Tāpēc BKUS
ieteikums: vismazākais gaidīšanas laiks būs pēc darba
dienas beigām laikā no plkst. 18. līdz plkst. 20.
Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no plkst.
8. līdz plkst. 20.Mēs novērtējam ikvienu, kurš ir piezvanījis, lai
informētu par atteikumu – situāciju, kad kādu iemeslu dēļ uz
iepriekš plānotu apmeklējumu nevarat ierasties. Tāpēc, zvanot
uz vienoto pieraksta tālruni, izveidota atsevišķa izvēlne –
atteikt pierakstu, un šie klienti tiek apkalpoti prioritārā
secībā.
Ja vecākiem nav iespējams sazvanīt BKUS, lai informētu par atteikumu, vizīti ir iespējams atteikt, izmantojot elektronisko atteikuma formu: http://www.bkus.lv/atteikumi/