Bērnu slimnīca uzlabo zvanu centra darbību: ja neizdodas sazvanīt reģistratūru, tev atzvanīs
Šonedēļ Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) Zvanu centrā ieviesta atzvana pieteikšanas iespēja, ja pacients nevēlas gaidīt savienojumu ar operatoru.
Apzinoties zvanu centra noslogojumu, sadarbībā ar telekomunikāciju
uzņēmumu SIA Latvijas mobilais telefons, Bērnu slimnīcā ieviests
jauns pakalpojums, kas situācijās, kad uz savienojumu ar operatoru
jāgaida vairākas minūtes, piedāvās alternatīvu - nospiežot
taustiņu ‘4’, zvanītāja numurs tiks reģistrēts un BKUS
speciālisti nākamās darbdienas laikā sazināsies un veiks
nepieciešamo pierakstu pie speciālista.
‘Šis ir tikai viens no jauninājumiem, kurus ieviešam, lai uzlabotu
pieraksta iespējas bērnu slimnīcā. Pagājušā gada nogalē noslēdzām
jaunu līgumu ar telefonijas pakalpojumu sniedzēju SIA Latvijas
mobilais telefons, nodrošinot to, ka zvanu centra pieraksta numurs
ir bez maksas. Šobrīd tiek strādāts pie vēl vairākām pacientu
plūsmas uzlabošanas iespējām, nodrošinot to, ka pacienti, kuriem
jāpierakstās uz atkārotām vizītēm, to varēs izdarīt ievērojami
raitāk. Pierakstā pie vairāku profilu speciālistiem šis
princips jau veiksmīgi darbojas un drīzumā plānots to ieviest visā
slimnīcā,’ skaidro BKUS valdes priekšsēdētāja Anda Čakša.
Nospiežot taustiņu ‘4’, zvanītāja numurs tiks reģistrēts un BKUS speciālisti nākamās darbdienas laikā sazināsies un veiks nepieciešamo pierakstu pie speciālista.
Šogad sadarbībā ar SIA Latvijas mobilais telefons BKUS izveidota
arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus
atbildēt vairāk operatoru, nekā agrāk, kas savukārt nozīmē,
ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk, taču jāņem vērā, ka BKUS ir
vienīgā bērnu klīniskā universitātes slimnīca un ikdienas uz
konsultācijām un izmeklējumiem zvanu centrā vēlas pieteikties
vairāk nekā 1000 pacientu.
Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu
sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas sarunas tiek ierakstītas
un saglabātas. Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba
dienu no plkst. 8. līdz plkst. 20.
Kā rāda statistika, vidēji 20 % no tiem, kas pieteikušies uz vizīti
vai izmeklējumu, diemžēl, neierodas un par plānu maiņu nepaziņo,
tādejādi paildzinot gaidīšanu rindā tiem pacientiem, kam vizīte
patiešām nepieciešama.
Mēs novērtējam ikvienu, kurš ir piezvanījis, lai informētu par
atteikumu – situāciju, kad kādu iemeslu dēļ uz iepriekš plānotu
apmeklējumu nevarat ierasties. Tāpēc, zvanot uz vienoto pieraksta
tālruni, izveidota atsevišķa izvēlne – atteikt pierakstu, un šie
klienti tiek apkalpoti prioritārā secībā.