Octas.lv biedē klientus: ja nepaziņosi par datu maiņu, uzņēmums par zaudējumiem atbildību neuzņemsies
Octas.lv klienti saņēmuši vēstuli, kas vieš bažas, vai ar mašīnas apdrošināšanu viss ir kārtībā.
Octas.lv klienti saņēmuši šādu vēstuli:
"Gadījumā, ja Jūsu transporta līdzeklim ir mainīta tā reģistrācijas apliecība, lūdzam nekavējoties par to paziņot, rakstot uz e-pastu info@octas.lv. E-pasta vēstulē jānorāda iepriekšējie transporta līdzekļa reģistrācijas dati un jāpievieno jaunās reģistrācijas apliecības kopija. Minētās informācijas nesaņemšanas gadījumā Octas.lv uzskatīs, ka transporta līdzeklim ir mainījies tā īpašnieks un atgādinājumu par polises beigu termiņu nosūtīšana automātiski tiks pārtraukta un Octas.lv neuzņemsies nekāda veida atbildību par zaudējumiem, kas radušies vai varētu rasties sakarā ar apdrošināšanas seguma spēkā neesamību konkrētajam transporta līdzeklim."
Zvanot uz norādīto klientu atbalsta tālruni laipna dāma skaidro, ka šis brīdinājums tiešām attiecas vien uz atgādinājuma īsziņas vai e-pasta saņemšanu, ka apdrošināšanas polises termiņš tuvojas beigām. Fakts, ka apdrošināšanas polises darbības laikā ir, piemēram, nozaudēta mašīnas reģgstrācijas apliecība un saņemta jauna, nav iemesls apdrošināšanas polises darbības pārtraukšanai.
Atgādinājuma īsziņas vai e-pasta saņemšanas pakalpojumu klienti aicināti izmantot pašu ērtībām, lai nav jāpatur prātā jautājums, par ko var parūpēties citi.
Daži gadījumi, kad mainās mašīnas reģistrācijas apliecības numurs:
ja bijusi nozaudēta mašīnas reģistrācijas apliecība;
ja mašīnai uzmontēta gāzes padeves sistēma;
ja par mašīnu nomaksāts līzings.
Ja mašīna mainījusi īpašnieku, tai nepieciešama jauna apdrošināšanas polise.
LASI ARĪ: Dienas prieks! CSDD rūp, lai apmeklētājiem ar bērniem pakalpojumi patiešām būtu viegli pieejami