Kā tagad izskatās meitenīte, ko savulaik sauca par skaistāko bērnu pasaulē. FOTO

Meitene, kura neatstāj vienaldzīgu. Tā īsumā var sacīt par krievieti Kristīnu, kuru nereti dēvē par skaistāko bērnu 21. gadsimtā.

Patlaban Kristīnas profilam Facebook ir 4,5 miljoni sekotāju, savukārt Instagramā viņas gaitām seko 1,7 miljoni fanu.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Patlaban Kristīnas profilam Facebook ir 4,5 miljoni sekotāju, savukārt Instagramā viņas gaitām seko 1,7 miljoni fanu.

 

2005. gadā dzimusī Kristīna Pimenova kopā ar ģimeni dzīvo Maskavā, viņas tēvs ir futbolists Ruslans Pimenovs, māte – bijusī modele Glikerija Pimenova (Širokova), un tieši mamma arī rūpējas par meitas publisko tēlu un izveidojusi viņai profilus visos populārākajos sociālajos tīklos. Kristīnai ir arī 16 gadu veca māsa Natālija.

Meitenes ceļš uz slavu sākās brīdī, kad trīsgadīgās mazulītes fotosesiju māte parādīja kādai reklāmas aģentūrai. Profesionāļus savaldzināja bērna skaistums un izteiksmīgais izskats.

No tā laika Kristīna Pimenova ir rotājusi ne viena vien žurnāla vāku un piedalījusies modes skatēs, un mamma arvien jaunus viņas fotosesiju attēlus publicē sociālajos tīklos, kur saņem neskaitāmas uzslavas un sajūsmināto fanu komentārus.

Patlaban Kristīnas profilam Facebook ir 4,5 miljoni sekotāju, savukārt Instagramā viņas gaitām seko 1,7 miljoni fanu.

Virtuālajā vidē māte, stādot priekšā savu meitu, ir ierakstījusi frāzi: “Neaizmirsti, ka īstais skaistums ir cilvēka iekšienē” (Remember beauty is inside).

Iespējams, šādi viņa reaģējusi arī kritikas dēļ, kuru saņēmusi par savu darbošanos.

Reklāma
Reklāma

Proti, ne visi ir sajūsmā par meitenītes skaistā izskata publiskošanu soctīklos. Netrūkst arī tādu, kuri asi kritizē šādu mammas rīcību, uzskatot, ka šādā veidā viņa realizē pašas nepiepildītos sapņus, savukārt bērniem ir jāļauj izdzīvot bērnību, nevis nemitīgi jāatrodas uz skatuves un jādefilē modes skatēs.

Kristīna ir sadarbojusies ar zīmoliem “Dolce & Gabbana”, “Roberto Cavalli”, un šiem modes namiem ir raksturīga sievietes tēla seksualizēšana, kas ienāk arī jauniešu modē. To pamanījuši arī meitenītes cienītāji, paužot neapmierinātību, ka meitene reklāmas kampaņās izskatās pārāk pieaugusi.

 

Avots: www.kasjauns.lv