Kādi rādītāji liecina, cik sekmīga ir skola?
19. septembrī no plkst. 18:30 līdz 20:30 Skola2030 aicina interesentus un īpaši vecākus uz sarunu: kā saprast, kas ir kvalitatīva skola, un kā iespējams ietekmēt skolas kvalitāti, lai katrs bērns Latvijā varētu saņemt augsta līmeņa izglītību. Diskusija notiek sadarbībā ar Britu padomi Latvijā, Ziemeļvalstu Ministru padomes biroju Latvijā un vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv.
Sarunā piedalīsies Kembridžas Universitātes Vērtēšanas centra
(Cambridge Assessment) Pētniecības un
attīstības grupas vadītājs Timu Outss (Tim Oates),
“Valsts izglītības satura centra” vadītājs Guntars
Catlaks
un Latvijas vecāku organizācijas Mammamuntetiem.lv vadītāja
Inga Akmentiņa-Smildziņa.
Sarunas dalībnieki varēs domāt un diskutēt par to, kā atrast un izvēlēties skolu savam bērnam, kādi rādītāji liecina, cik sekmīga savā darbībā ir skola un kam jāpievērš uzmanība, lai objektīvi spriestu par piedāvātās izglītības kvalitāti. Diskusijas laikā aktualizēs jautājumu, cik nozīmīgas ir atzīmes kā skolēnu snieguma vērtēšanas paņēmiens, un spriedīs, kādi citi rādītāji ļauj novērtēt skolas darbību katra skolēna izaugsmes veicināšanā.
Sarunas dalībnieki varēs domāt un diskutēt par to, kā atrast un izvēlēties skolu savam bērnam, kādi rādītāji liecina, cik sekmīga savā darbībā ir skola.
Saruna notiks Ziemeļvalstu Ministru padomes birojā, Marijas ielā 13, Berga Bazārā. Pasākums norisināsies angļu valodā, ieeja tajā ir bezmaksas. Reģistrēties var šeit: http://bit.ly/Skola2030_saruna
Sarunā piedalīsies “Valsts
izglītības satura centra” vadītājs Guntars
Catlaks (pirmais no kreisās),
Kembridžas Universitātes Vērtēšanas centra (Cambridge Assessment)
Pētniecības un
attīstības grupas vadītājs Timu
Outss (Tim Oates) un Latvijas vecāku organizācijas
Mammamuntetiem.lv vadītāja Inga
Akmentiņa-Smildziņa.
Par projektu
Valsts izglītības satura centra īstenotā projekta Nr.
8.3.1.1./16/I/002 “Kompetenču pieeja mācību saturā” (Skola2030)
mērķis ir izstrādāt, aprobēt, pēctecīgi ieviest tādu vispārējās
izglītības saturu un pieeju mācīšanai vecumā no 1,5 līdz 18 gadiem,
kas ļaus skolēniem attīstīt dzīvei 21. gadsimtā svarīgas zināšanas,
prasmes un attieksmes. Projektā paredzēta mācību satura izstrāde un
aprobācija, mācību programmu, mācību un metodisko līdzekļu
izstrāde, t.sk. bērniem ar speciālām vajadzībām vai veselības
traucējumiem. Projektā tiks nodrošināta profesionālā
pilnveide 6000 pedagogiem, t.sk. pedagogu komandām 100 pilotskolās
un visu izglītības iestāžu vadības komandām, kā arī tiks veidota
mācību līdzekļu vietne. Projektu VISC īsteno sadarbībā ar
Daugavpils Universitāti, Latvijas Universitāti, Latvijas Sporta
pedagoģijas akadēmiju, Liepājas Universitāti, Rēzeknes Tehnoloģiju
akadēmiju, Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmiju,
Latviešu valodas aģentūru, Strazdumuižas internātvidusskolu -
attīstības centru vājredzīgiem un neredzīgiem bērniem un
pašvaldībām, kuru izglītības iestādes piedalās mācību satura
aprobācijā. Plašāk par “Skola2030” var uzzināt www.skola2030.lv.