Kampaņā "Dod spēku vismazākajam!" priekšlaikus dzimušo mazuļu atbalstam saziedoti vairāk nekā 35 tūkstoši eiro
Dažu mēnešu laikā labdarības kampaņai "Dod spēku vismazākajam!" cilvēki saziedojuši 35 427,17 eiro Latvijā pirmās piena bankas izveidei, ziedojot Rimi veikalos un Bērnu slimnīcas fondam, kā arī iegādājoties Aptamil piena maisījumus.
Minētā naudas summa ir pietiekama, lai iegādātos vienu no
vissvarīgākajām ierīcēm mātes piena bankas projekta īstenošanai –
mātes piena analizatoru, kura izmaksas lēšamas vismaz 27 000 eiro
apmērā.
Labdarības kampaņas īstenotāji izsaka pateicību par atbalstu
līdzcilvēkiem, kuri iesaistījās, ziedojot līdzekļus Latvijā pirmās
mātes piena bankas izveidei.
“Tas ir liels pirmais solis, lai varētu nodrošināt vēl labāku
priekšlaikus dzimušo bērnu aprūpi un atbalstītu jaunās māmiņas šajā
sarežģītajā posmā’’, uzskata viena no mātes piena bankas idejas
iniciatorēm, Latvijas Neonatologu biedrības valdes priekšsēdētāja,
Bērnu Klīniskās universitātes slimnīcas neonatoloģe Amanda
Smildzere. “Piena analizators palīdzēs nodrošināt maksimāli
optimālu barošanu, ar atbilstošu nepieciešamo sastāvdaļu (tauku,
ogļhidrātu, olbaltumu) daudzumu, sevišķi maza svara bērniem.
Plānojam mātes piena banku ieviest jau tuvākā 1- 2 gadu laikā”,
skaidro A.Smildzere.
Piena analizators palīdzēs nodrošināt maksimāli optimālu barošanu, ar atbilstošu nepieciešamo sastāvdaļu daudzumu, sevišķi maza svara bērniem
“Mātes piena bankas izveide ir apjomīgs projekts, kas nezaudē savu
aktualitāti. Katru gadu Latvijā priekšlaicīgi piedzimst ap 1000
bērnu, un šī statistika ir nemainīga jau vismaz 10 gadus. Tas
sakrīt ar Rietumvalstu tendencēm, kur dažādi faktori, to skaitā
mātes vecums un hroniskas slimības, palielina priekšlaicīgu
dzemdību risku. Mēs esam ieinteresēti dot savu artavu, lai kopīgiem
spēkiem uzlabotu Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši to,
kuriem pirmajās dzīves dienās apkārtējo atbalstu vajag
visvairāk.’’, uzskata Guntars Zālītis, Nutricia vadītājs Baltijas
valstīs.
Teju 20 tūkstoši eiro savākti projekta atbalstītāju, veikalu tīkla
Rimi un Supernetto ziedojumu kastītēs un Mans Rimi naudas
uzkrājumos. Tāpat cilvēki kampaņu atbalstījuši, iegādājoties
Aptamil 2, 3 vai 4 mākslīgos piena maisījumus ar akcijas uzlīmi,
kopā šādi saziedojot 9 503 eiro, kā arī ziedojot Bērnu slimnīcas
fondam, kur savākti 5952,14 eiro.
Labdarības kampaņu “Dod spēku vismazākajam!” rīko Nutricia
sadarbībā ar Latvijas Neonatologu biedrību, Bērnu slimnīcas fondu,
Rimi Latvia un piekšlaikus dzimušo bērnu vecāku biedrību Esmu
klāt.