Bērnu slimnīcā mazinājusies pacientu rinda
Kopš janvāra, kad kopējā Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas rindā bija iekļauts 5681 pacients, tā ir krienti sarukusi. 30.jūnijā rindā gaidīja 2115 pacientu.
Kā norāda Bērnu slimnīcas pārstāve Vita Šteina, pacientu rindu izdevies samazināt, pirmkārt, pārstrukturizējot slimnīcas Klientu apkalpošanas komandas darbu. Lai palielinātu pakalpojumu pieejamību, divi darbinieki novirzīti vienīgi tam, lai pirms gaidāmajām operācijām vai konsultācijām pie ārsta, tiktu apzvanīti potenciālo pacientu vecāki un darbinieki varētu pārliecināties, ka bērns patiesi ieradīsies slimnīcā, lai pakalpojumu saņemtu. Līdz šim rindas mākslīgi bijušas garas, jo vecāki nereti bērnu medicīnas pakalpojuma saņemšanai pieteikuši, taču bērnu uz slimnīcu konkrētajā dienā nav atveduši. Gadījumos, kad ģimene pakalpojumu atsaka, slimnīcas darbinieki brīvo vietu operatīvi piedāvā citiem pacientiem.
Otrkārt, būtiski rindas izdevies samazināt uz ķirurģiskajām
plānveida operācijām. Tas tādēļ, ka slimnīcai izdevies
vienoties ar bērnu ķirurgiem par operāciju skaita
palielināšanu.
Šobrīd vissmagākais jautājumus ir par oftalmologa un
bērnu psihiatru konsultāciju pieejamību. Pie oftalmologiem
rindas veidojas garas, jo ārsti slimnīcā diemžēl strādā nepilnas
slodzes darbu, savukārt bērnu psihiatrijā vērojams liels
speciālistu trūkums.
LASI ARĪ: Iedzīvotājiem pieejams ērts rīks medicīnas pakalpojumu rindu garumu noskaidrošanai