Latvijas Pasts sāk tradicionālo Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akciju sociālajos tīklos
Kā katru gadu, Latvijas Pasts arī pirms 2019.gada Mātes dienas sāk tradicionālo pastkaršu sūtīšanas akciju sociālajos tīklos, aicinot apsveikt mammas un citas tuvinieces ar īpaša dizaina pastkartēm.
No Facebook vai Twitter lietotāja profila ielogojoties interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv un precīzi aizpildot izvēlēto pastkarti, svētku sveicienus atbilstoši norādītajai adresei saņems mammas visā Latvijā.
Īpašs jaunums šogad būs atsevišķas limitēta noformējuma un skaita pastkartes, kuru dizains tapis sadarbībā ar trim Latvijā populārām personībām. Tomēr jāņem vērā, ka ierobežots ir arī kopējais pastkaršu skaits, tāpēc, lai pagūtu iepriecināt mammu, ikvienam sveiciena sūtītājam ir jāpasteidzas nosūtīt savu vēlamo pastkarti.
Pastkaršu skaits ir ierobežots, tāpēc, lai pagūtu iepriecināt mammu, ikvienam sveiciena sūtītājam ir jāpasteidzas nosūtīt savu vēlamo pastkarti.
Šogad Latvijā Mātes dienu atzīmēs 12.maijā, un Latvijas Pasts jau devīto gadu organizē speciālu pastkaršu sūtīšanas kampaņu, sveicot mamas šajos skaistajos svētkos.
Lai nosūtītu pastkarti, no šodienas, 2019.gada 23.aprīļa, izmantojot savu sociālo tīklu Facebook vai Twitter kontu, jāreģistrējas interneta vietnē www.nosutipastkarti.lv. Precīzi aizpildot norādītos adreses laukus – vārdu, uzvārdu, adresi un pasta indeksu –, nosūtīšanai iespējams izvēlēties kādu no trim atšķirīga dizaina pastkartēm. Indeksa precizēšanai ērti var izmantot vietnē integrēto adreses pārbaudes rīku. Ikvienam, kas pagūs savlaicīgi reģistrēties, būs iespēja nosūtīt trīs pastkartes.
Īpašs pārsteigums šogad būs vēl trīs atšķirīga dizaina pastkartes limitētā daudzumā, kas radītas sadarbībā ar trim Latvijā populārām personībām – aktrisi Ievu Florenci, raidījuma Māmiņu klubs vadītāju žurnālisti Kristīni Virsnīti un SWH radio personību Kasparu Breidaku.
Ņemot vērā akcijas popularitāti, precīzs akcijas noslēguma laiks nav nosakāms, taču jāņem vērā, ka ierobežots ir arī kopējais apsveikuma pastkaršu skaits, tāpēc pastkartes vēlams izvēlēties un nosūtīt savlaicīgi. Par akcijas tuvošanos noslēgumam Facebook un Twitter lietotāji tiks informēti sociālajos tīklos.
Mātes dienas pastkaršu sūtīšanas akcija ir pirmā no Latvijas Pasta īstenotajām sociālo tīklu kampaņām un tiek rīkota jau kopš 2011.gada. Interese par šo akciju ir ļoti liela, turklāt katru gadu tā arvien pieaug. Pirmajā Mātes dienas pastkarši sūtīšanas akcijā piedalījās 4867 Twitter lietotāji, aizpildot gandrīz 6500 pastkaršu. 2018.gada akcijā tika nosūtīti jau 40 000 pastkaršu, un šis skaits vairs netiks būtiski palielināts.
Aplūkot Mātes dienas pastkaršu dizainu un nosūtīt pastkarti iespējams www.nosutipastkarti.lv.