“Ir jārisina ārkārtējas situācijas arī Covid-19 laikā!” rīdziniece sūdzas par "Rīgas namu pārvaldnieka" bezdarbību
Nākamajā dienā pēc ārkārtas situācijas izsludināšanas valstī, arī Rīgas namu pārvaldnieks (RNP) publiski izziņoja izmaiņas savā darbībā. Pavisam drīz kāda rīdziniece portālā “Facebook” pauda neapmierinātību ar RNP atteikumu, pamatojoties uz ārkārtas situāciju, reaģēt uz neatliekamu situāciju pašu pārvaldītajā mājoklī.
“RNP saviem klientiem nodrošina iespēju attālināti iegūt nepieciešamo informāciju un iesniegt nepieciešamos dokumentus,” 13. martā tika paziņots RNP oficiālajā “Facebook” kontā.
Pie ieraksta lasāms rīdzinieces Gitas novērotais saistībā ar RNP darbību:
“Ļoti neapmierina RNP pakalpojumi, konkrētāk – to neesamība. Šodien pilnīgi negaidot veļas mazgāšanas laikā tualetē sāka tecēt caurule, un diemžēl sanāca nedaudz appludināt apakšējā stāva kaimiņieni. Zvanu uz RNP un saku, ka man vajag steidzami santehniķi. Uz to atbildēja, ka saistībā ar Covid-19 viņi šādus pakalpojumus šobrīd vispār nesniedz. Bet es atvainojos, tā ir ārkārtas situācija! Meklēju santehniķi sludinājumu portālos, bet arī tur saņēmu atbildes, ka saistībā ar Covid-19 neviens nestrādā. Par laimi atradu paziņu ar santehniķa izglītību, kurš piekrita palīdzēt. Bet uzskatu, ka RNP ir jārisina ārkārtējās situācijas arī Covid-19 laikā, dzīvoju 5. stāvā un, nerisinot situāciju es varēju appludināt visus dzīvokļus. Turklāt problēma bija stāvvadā, ne sīkajās iekšējās caurulēs. Mēs maksājam par RNP pakalpojumiem lielas naudas summas, un RNP ir jāpalīdz iedzīvotājiem ārkārtas situācijās. Liels “fui” RNP!”
RNP pārstāvis, komentējot šo situāciju, arī piebilda, ka klientiem, kuriem ir radusies avārijas situācija, ir precīzi tā jāapraksta, lai operatori var identificēt avārijas situāciju mājas kopējās komunikācijās.
Kļūda komunikācijā – RNP turpina nodrošināt avārijas
darbus
Jauns.lv sazinājās ar RNP, lai noskaidrotu, vai šajā situācijā, kad
dzīvojamās ēkas komunikāciju stāvoklim nepārprotami ir liela
nozīme, tik tiešām tiek uzteikta palīdzība.
“Šajā situācijā ir izveidojusies kļūda komunikācijā starp klientu un uzņēmuma klientu apkalpotājiem. Uzņēmums turpina nodrošināt avārijas darbus, neveicot papildu pakalpojumus dzīvokļos, kas attiecas uz dzīvokļa, nevis mājas komunikācijām. Informāciju par to, ka avārijas dienests strādā, esam izvietojuši gan interneta resursos, gan tuvākajā laikā to izvietosim arī dzīvojamo māju kāpņu telpās. Avārijas dienests joprojām strādā un dodas uz izsaukumiem, lai novērstu kopīpašumā radušās avārijas situāciju,” skaidroja RNP komunikācijas nodaļas vadītājs Krists Leiškalns.
RNP pārstāvis, komentējot šo situāciju, arī piebilda, ka klientiem, kuriem ir radusies avārijas situācija, ir precīzi tā jāapraksta, lai operatori var identificēt avārijas situāciju mājas kopējās komunikācijās.
“Ziņojot par problēmu, aicinām ikvienu klientu detalizēti un precīzi to raksturot, lai operators spētu identificēt problēmu – vai tā ir avārijas situācija, vai tikai dzīvokļa īpašuma komunikācijās radies aizdambējums, par kura likvidāciju ir atbildīgs pats dzīvokļa īpašnieks,” piebilda Leiškalns.
Sīkāk par izmaiņām RNP darbībā, saistībā ar Covid-19 izsludinātajā ārkārtas situācijā valstī iespējams uzzināt RNP mājaslapā un “Facebook” kontā.
Avots: Jauns.lv