Šobrīd uzdarbojas krāpnieki, kas uzdodas par Swedbank darbiniekiem. Izlasi viņu izmantotās metodes!
Daudzi sociālās vietnes "Facebook" lietotāju dalījušies ar kāda vīrieša ierakstu, kurā viņš atklāj, kā krāpnieki mēģinājuši viņu apzagt, uzdodoties par "Swedbank" pārstāvjiem, ziņo Jauns.lv.
Vīrietis, kuru mēģināja apkrāpt, raksta:
"Šodien saņēmu zvanu no "Swedbank" ar jautājumu, vai tikko
iepirkos internetā, iztērējot 130 eiro.
Te nu es ieslēdzu skaļruni un pasaucu kolēģus, lai paklausās, kā
mani mēģina apzagt.
Pēc neskaitāmiem jautājumiem par maniem norēķiniem ar karti, lūdza
nosaukt personas kodu un bankas lietotāja numuru, lai "glābtu"
situāciju. Nebiju gatavs "dalīties" un "pieklājīgi" atvadījos.
Sekoja nākošais zvans ar pārmetumiem par manu bezatbildību, jo mani
tieši šobrīd apzogot. Paskaidroju, ka tieši otrādi - ļoti uzmanīgi
izturos pret tiem, kas šobrīd mēģina mani apzagt. Zvanītājs solījās
vērsties pret mani policijā."
"Swedbank Latvia" vakar paziņoja, ka esot saņemta informācija par krāpniekiem, kas uzdodas par bankas darbiniekiem.
Viltvārži it kā brīdinot par aizdomīgu darījumu un, lai to
anulētu, lūdzot nosaukt kartes numuru, PIN kodu un citu
sensitīvu informāciju.
"Atceries, ka banka nekad nelūgs šādu informāciju nosaukt pa
tālruni. Ja saņem aizdomīgu zvanu, epastu vai citu informāciju,
uzreiz sazinies ar banku," brīdina "Swedbank".