“Pols” radījis saldējumus ar čipsiem, popkornu un par godu futbola čempionātam

Atzīmējot Latvijā leģendārā un kopš bērnības mīļākā saldējuma “Pols” piecdesmitgadi, Latvijā vadošais piena produktu un saldējuma ražotājs “Food Union” izstrādājis kopumā 7 jaunus un drosmīgus saldējuma jaunumus – saldējumu virtuļa un ripas formā, saldējumu šokolādē un kartupeļu čipsos, saldējuma rozā un violetā vafelē un citus pārsteigumus.
Saldējums, kas kas radīts par godu Pasaules hokeja čempionātam.

FOTO: Publicitātes foto

Saldējums, kas kas radīts par godu Pasaules hokeja čempionātam.

Plašo jaunumu klāstu šogad papildinās arī jau iemīļotais “Pols” Klasiskais saldējums piecdesmitgades jubilejas iepakojumā. Kopumā uzņēmums “Pols” inovācijās šogad ieguldījis ap 400 tūkstošiem eiro, no kuriem 120 tūkstoši eiro ir ERAF līdzfinansējums pētniecības projekta “Jaunu saldējumu un raudzētā piena produktu izstrāde” ietvaros.

“Radīts 1971.gadā, saldējums “Pols” ir senākais saldējuma zīmols Latvijā un izsenis bijis tirgus līderis ne tikai saldējumu uz kociņa segmentā, bet arī saldējuma inovācijās, proti, eksperimentējot ar formātiem un garšām, spējis radīt atšķirīgu no citiem piedāvājumu. Šī gada apaļo jubileju “Pols” svinēs kopīgi ar visiem saldējuma cienītājiem, piedāvājot jaunus produktus nestandarta izmēros, košās krāsās un ar netipiskiem garšu salikumiem. Tā “Pols” turpina būt ne tikai mīļākais saldējums kopš bērnības, bet arī aizraujošākais vasaras vēstnesis,” uzsver Sandra Usačeva, “Food Union” saldējuma zīmolu vadītāja Latvijā.
 

“Pols” virtulis un ripa
 

Klasisko garšu, bet netradicionālas pieejas piekritējus “Pols” šogad iepriecinās ar diviem jaunumiem – “Pols” krējuma saldējumu šokolādes glazūrā virtuļa jeb doughnut formā un “Pols” krējuma saldējumu starp diviem šokolādes cepumiem ripas formā, kas radīts par godu Pasaules hokeja čempionātam, kas šogad norisināsies Rīgā, un būs pieejams limitētā daudzumā. Tādējādi “Pols” turpina pērn uzsākto eksperimentu ar netradicionālo saldējumu formām – kvadrātu un saldējumu starp cepumiem – kas pērn ierindojās starp pirktākajiem jaunumiem valstī.

 

“Pols” ar čipsiem un popkornu
 

Netradicionālu garšu piekritēji nepaliks vienaldzīgi jaunā “Pols” saldējuma uz kociņa šokolādes un kartupeļu čipsu glazūrā un “Pols” karameļu saldējuma, karameļu un popkorna glazūrā priekšā. Saldā šokolādes un sāļo čipsu savienojums, kā arī maigā saldējuma un kraukšķīgā popkorna savienojums rada pilnīgi jaunu nozīmi saldējuma baudījumam, proti, saldējums top par piedzīvojumu.

Reklāma
Reklāma

 

 

Augļainais “Pols” – krāsainās vafelēs un glazūrā
 

Krāsainu un neaizmirstamu šo vasaru padarīs jaunie “Pols” plūmju un brūkleņu-dzērveņu saldējumi attiecīgi plūmju violetā un ogu sārtā kraukšķīgajā vafelē. Šie abi jaunumi turpina vēl 2016.gadā uzsākto “Pols” mazo porciju saldējuma līniju kraukšķīgā, zeltainā un mājās ceptas vafeles glāzītē, kas ir līdz šim komerciāli visveiksmīgākā Food Union saldējuma inovācija. Tās noslēpums ir saldējuma glāzītes iekšpuses glazūrā, kas palīdz saglabāt vafeles kraukšķīgumu. Šiem diviem spilgtajiem “Pols” sortimenta papildinājumiem šogad pievienosies arī “Pols” krējuma saldējums uz kociņa saldētā mango biezeņa glazūrā – inovācija, kāda līdz šim nav bijusi saldējuma piedāvājumā.

Savukārt “Pols” piecdesmitgadi simboliski atzīmēsim ar jubilejas iepakojumu pirmajam “Pols” zīmola produktam – “Pols” Klasiskais saldējumam uz kociņa, kura 1971.gadā radītā recepte tika atgriezta tirgū 2012.gadā. Līdz šai dienai šis ir viens no populārākajiem saldējumiem valstī.
 

Visi “Pols” jaunumi jau ir nopērkami “Food Union” internetveikalā www.pienaveikals.lv, kā arī Rimi, Maxima, Narvesen, Circkle K, Stockmann, Elkor, Depo, Mego, Elvi, Aibe, Top!, Lats, Beta un citās Latvijas tirdzniecības vietās.