Patriots un svaigu produktu cienītājs: vidējā Rimi pircēja portrets 2021. gadā
Rimi pircēja šogad iegādātās preces var apkopot gandrīz 13 metrus garā čekā, un Rimi gada laikā viņš ir iepircies vidēji 51 reizi jeb katru nedēļu.
Kopumā vidējais Rimi pircējs gada laikā ir iegādājies 225 dažādus produktus – gan atšķirīgu veidu produktus, gan vairāku ražotāju un zīmolu viena veida preces.
Vidējais Rimi pircējs ir diezgan liels patriots – no visiem pirkumiem gandrīz puse jeb 44% ir Latvijā audzēti vai ražoti produkti, un ceturtā daļa pircēju iepirkumu grozos pastāvīgi liek pat vairāk nekā 50% vietējo produktu. Turklāt Rimi pircējs savā uzturā labprāt iekļauj augļus un dārzeņus, kas pērn pirkti visvairāk – vidēji 74 reizes.
“Rimi ir svarīgs ikviens pircējs neatkarīgi no tā, cik bieži un kādā apjomā viņš iepērkas fiziskajos veikalos vai e-veikalā. Taču īpašu gandarījumu sagādā tas, ka mūsu pircēji izdara atbildīgas izvēles – pērk svaigus, kvalitatīvus produktus un novērtē vietējo produkciju, atbalstot pašmāju ražotājus un ļaujot augt Latvijas ekonomikai,” saka Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītājs Juris Šleiers.
Rimi pircēja mīļākās iepirkšanās dienas ir trešdienas, kam seko pirmdienas un ceturtdienas, un ar to pircēji Latvijā atšķiras no saviem Baltijas valstu kaimiņiem, kas priekšroku veikala apmeklējumam dod brīvdienās: Igaunijā iecienītākā iepirkšanās diena ir svētdiena, bet Lietuvā – sestdiena.
Šogad Rimi lojalitātes programmas biedriem sniedz unikālu iespēju uzzināt vairāk par saviem individuālajiem iepirkšanās paradumiem Rimi veikalos 2021. gadā. Lai apskatītu īpaši sagatavoto individuālo faktu apkopojumu par sevi, klientam jāpieslēdzas savam kontam Rimi mājaslapā.