Veikalos atgriežas divi “Kārums” sieriņi – kuras garšas sieriņus uzņēmums piedāvās?
Abu jauno biezpiena sieriņu receptes ir garšu reprodukcijas modernā izpildījumā. Iedvesmu tām “Food Union” Svaigo piena produktu izcilības centra pārtikas tehnologi guva, pētot “Kāruma” vēsturiskās receptes – zemeņu sieriņš pirmo reizi tika ražots 1995. gadā, bet ābolu-kanēļa sieriņš – 2003. gadā. Un gluži kā iepriekš, nemainīgi arī tagad šīnašķa galvenā sastāvdaļa ir unikālais un tikai “Kārumam” raksturīgais biezpiens.
“Interesanta likumsakarība – pirms diviem gadiem “Kāruma” ikoniskais simbols Vārna atgriezās uz biezpiena sieriņu iepakojumiem, un tieši kopš tā brīža īpaši bieži esam saņēmuši daudzu jo daudzu “Kārums” cienītāju lūgumus atsākt dažādu savulaik iemīļotu sieriņu ražošanu,” saka Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja.
Lasi vēl: Kas slēpjas biezpiena sieriņos un vai tos piedāvāt bērnam?
Jaunie produkti tiek ražoti 2020. gadā atklātajā “Kārums” biezpienu sieriņu ražotnē, kas atrodas “Food Union” grupas uzņēmuma “Rīgas piena kombināts” teritorijā. Ražotnes būvniecībā un aprīkošanā ar modernām tehnoloģiskajām līnijām uzņēmums investēja 5,5 miljonus.
Abi jaunie biezpiena sieriņi “Kārums” ir jau nopērkami veikalos Latvijā. Drīzumā tiks uzsākta šo produktu tirdzniecība arī Baltijā. Kopumā uzņēmums šo divu jaunumu attīstībā un palaišanā Baltijas tirgū ir ieguldījis ap 30 tūkstošiem eiro.